ראש עיריית כפר סבא נכשל בהדחת מהנדסת העיר, לאחר שחלק מחברי הקואליציה הצביע נגד המהלך

בהצבעה שנערכה ביום ה' האחרון הצביעו 12 חברי מועצה נגד הצעת ראש העיר להדיח את האדריכלית עליזה זיידלר גרנות מתפקידה, מול 8 תומכים בלבד. בעירייה טענו בשבוע שעבר כי מהנדסת העיר מעכבת פרויקטים. בדבריה בפני המועצה בטרם נערכה ההצבעה טענה המהנדסת כי ראש העירייה "ניסה לכופף את הרגולציה והאכיפה"

שיתוף הכתבה
מהנדסת העיר כפר סבא עליזה זיידלר-גרנות, וראש העיר רפי סער (צילום פרטי, עיריית כפר סבא, שאטרסטוק)מהנדסת העיר כפר סבא עליזה זיידלר-גרנות, וראש העיר רפי סער (צילום פרטי, עיריית כפר סבא, שאטרסטוק)

מועצת עיריית כפר סבא דחתה בליל חמישי האחרון את הצעת ראש עיריית כפר סבא רפי סער להדיח את מהנדסת העיר אדר' עליזה זיידלר גרנות מתפקידה, ברוב של 12 קולות שהתנגדו למהלך מול 8 תומכים. זאת לאחר שחברי הקואליציה מסיעות מרצ ויש עתיד הצביעו יחד עם האופוזיציה נגד הפיטורים. בעד הפיטורים הצביעו 8 מחברי הקואליציה, רובם מסיעתו של רפי סער "ממשיכים בעשייה". חבר מועצה אחד, אורן כהן מהליכוד, נמנע.

לפני ההצבעה חילקה מהנדסת העיר חוברת של מסמכים לכל חברי המועצה, וטענה כי סער ניסה "לכופף את הרגולציה והאכיפה". כמו כן, סיפרה שראש העיר ניסה לגרשה מחדרה במנהל ההנדסה. סער הגיב לדברים וניסה לשכנע את חברי המועצה לפטר אותה. לאחר דברים קצרים של זיידלר-גרנות היא יצאה מהאולם ואז נערכה ההצבעה.

הרקע לדברים הוא מכתב לפני שימוע פיטורים ששלח ביולי השנה סער ובו האשים את מהנדסת העיר ביציאה לחופשה ממושכת למרות התנגדותו, ביחסי עבודה גרועים עם יזמים בעיר, בעיכוב פרויקטים ובהאשמות שווא נגדו. על פי הדיווחים הודעתו גררה תגובות קשות מצד חברי המועצה, ובהם גם חברי קואליציה. בעקבות התגובות נאלץ סער לדחות את הדיון בפיטורים, שהיה אמור להתקיים כבר ביולי.

פרקליטה  של זיידלר-גרנות, עו"ד ירון סולברג ממשרד שדה-סולברג, טען במכתב מאוגוסט השנה לסער וליועץ המשפטי של העירייה, אלון בן זקן, כי "מאז שראש העיר החליט שלא לקיים את השימוע במועדו, ועד לעת הנוכחית, הוא מתנכל למרשתנו ללא הרף, ופוגע בה בכל דרך אפשרית". מהמכתב עלתה טענה שסער ממדר אותה מישיבות ואף נתן הנחיה לא לשתף אותה בישיבות ולהסיר אותה מרשימות של פורומים מקצועיים.

בכתבה שפורסמה בשבוע שעבר במרכז הנדל"ן טענה עיריית כפר סבא כי "מהנדסת העירייה בוחרת מזה זמן רב, לקדם או לעכב פרויקטים בעיר, וזאת ללא תיאום עם הדרג הניהולי, דבר שהוביל לנתק ומשבר אמון כבד בינה לבין הנהלת העירייה. הלכה למעשה, מהנדסת העיר עסוקה בלחבור לגורמים בעלי אינטרס פוליטי ולפעול באגרסיביות, במטרה לשמר את הישרדותה בתוך המערכת, באופן שאינו עולה בקנה אחד עם קידומה של העיר ולא מתאים לצורה בה העירייה פועלת. בשל התנהלותה זו בשנה האחרונה היא זומנה לשימוע בישיבת מועצה שתתקיים בקרוב".

לגבי תוצאות ההצבעה ביום ה', עיריית כפר סבא טרם מסרה תגובה.

מאיגוד מהנדסי ואדריכלי ערים נמסר: "אנו מברכים את מהנדסת העיר כפר סבא אדריכלית עליזה זיילר גרנות, על מאבקה לשמור על ערכים מקצועים ולהיות שומרת הסף של תושבי העיר כפר סבא. איגוד מהנדסי ואדריכלי ערים גאה על  התמיכה והסיוע שנתן לאדריכלית זיילר גרנות במהלך מאבקה הצודק". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית כפר סבארפי סערעליזה זיידלר גרנותמהנדס עיר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...