אפריקה ישראל, תדהר השקעות ולוזון רונסון ירכשו קרקע ל-94 יח"ד בהרצליה תמורת כ-145 מלש"ח

הקרקע במתחם אולפני הרצליה, ומהווה חלק מתוכנית לבניית 350 יח"ד לצד שטחי ציבור ומסחר. סכום הזכיה מעלה שווי קרקע של 1.54 מיליון שקל ליחידה

שיתוף הכתבה
הכניסה לאולפני הרצליה (דוד שי, ויקימדיה)הכניסה לאולפני הרצליה (דוד שי, ויקימדיה)

הצעה משותפת של אפריקה ישראל מגורים, תדהר השקעות ולוזון רונסון נכסים זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) עבור קרקע לבניית 94 דירות בסמוך לאולפני הרצליה. כך הודיעה היום (ב') רמ"י.

הסכום שישלמו החברות עבור הקרקע הוא 142.55 מיליון שקל עבור הקרקע, ו-2.3 מיליון שקלים נוספים להוצאות פיתוח. סכום הזכייה משקף שווי קרקע של 1.54 מיליון שקל ליחידה.

מרמ"י נמסר כי "המגרש הינו חלק מתכנית להקמת שכונת מגורים במתחם אולפני הרצליה  (הר/2180). בתכנית מיועד המתחם להקמת כ-350 יח"ד בסך הכל, בהן גם דירות קטנות. תמהיל הבינוי בשכונה כולל 4 בנייני מגורים בני עד 15 קומות עם קומת קרקע, גג טכני ו-2 קומות מרתף ובסמוך לכל אחד מהבניינים יוקם בניין בן 3 קומות בבנייה מרקמית עם קומת קרקע, קומה חמישית חלקית בנסיגה ו-2 קומות מרתף".

לצד המגורים בשכונה, מתוכננים בשכונה גם שטחים למוסדות ציבור בהם אולפני הרצליה המוגדרים כמתחם לשימור בהיקף בינוי של כ-5,400 מ"ר. עוד מתוכנן להיבנות מסחר במקום של כ-2000 מ"ר נוספים. 17 דונם בתוכנית מיועדים לשטחים פתוחים. את התוכנית ערך משרד כנען שנהב אדריכלים .


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלהרצליהלוזון רונסוןתדהראפריקה מגורים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...