מאנרגיה מתחדשת להתחדשות עירונית: נקסטקום השיגה את הרוב הדרוש לכ-620 יח"ד במגדל העמק

פרויקט הפינוי בינוי, שנחתם באמצעות חברה בת של נקסטקום בשותפות עם חברת ש. ישועה, כולל הריסת 84 דירות ברחוב השקמה בצפון מגדל העמק, והקמת 12 בניינים חדשים, שטחי מסחר ומבני ציבור

שיתוף הכתבה
מגדל העמק (שאטרסטוק)מגדל העמק (שאטרסטוק)

קבוצת נקסטקום, העוסקת בתכנון, הקמה ותחזוקה של תשתיות ופתרונות בתחומי התקשורת והאנרגיה המתחדשת, מתקדמת גם בתחום ההתחדשות העירונית והגיעה אתמול לרוב הדרוש לבניית 620 דירות ברחוב השקמה בצפון מגדל העמק. כך דיווחה החברה אתמול לבורסה.

החברה חתמה, באמצעות החברה הבת ש.י.ן נקסטקום יזום ובנייה בע"מ ובשותפות (50/50) עם חברת ש. ישועה בע"מ , על הסכמי פינוי-בינוי עם 57 מתוך 84 בעלי דירות במתחם מאוחד במגדל העמק לבניית 620 הדירות. מספר בעלי הדירות אשר חתמו על הסכמי פינוי בינוי עם החברה המשותפת לנקסטקום ולש.ישועה מהווים רוב מיוחס בשיעור 67.85% מבעלי הדירות במתחם המאוחד, הכולל 84 דירות קיימות ב-6 בניינים. 

הפרויקט עתיד לכלול הריסה של 84 הדירות הקיימות במתחם המאוחד, ובכפוף לאישור הרשויות, מתוכננת הקמתם של 12 בניינים הכוללים כ-620  יח"ד חדשות (כולל יחידות הבעלים החדשות), שטחי מסחר, מבני ציבור ושטחים נוספים בהיקף בינוי של כ-120,000 מ"ר בשטח כ 23.5 דונם.

החברה המשותפת רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לבטל את ההסכם במועדים שנקבעו לכך בהסכם, ככל שהרווח היזמי של חברת הפרויקט מכלל העלויות הצפויות בפרויקט כפי שיקבע בדו"ח אפס, הינו נמוך משיעור של 16%. 

החברה המשותפת, שהוקמה בשנת 2021, החלה בפעילות כבר בשנת 2022 עם זכייתה במכרז מחיר מטרה לרכישת הזכויות של רמ"י במגדל העמק בשטח של כ-10 דונם. במרץ 2024 חתמה החברה המשותפת על הסכם ליווי למימון הקרקע ועלויות הבניה של הפרויקט עם בנק לאומי. במסגרת הפרויקט שהקמתו צפויה להתחיל בקרוב, תבנה החברה המשותפת 8 בניינים עם 82 דירות שמתוכן 50 דירות במסגרת "מחיר מטרה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתנקסטקוםאנרגיה מתחדשתמגדל העמק
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...