תמורת 12 מלש"ח: שני אחים רכשו ביחד שני פנטהאוזים צמודים במגדל בנתניה

שני אחים מאזור המרכז, מהנדסים במקצועם, רכשו שני פנטהאוזים של קבוצת דוד אזולאי בשדרות בן צבי בנתניה. שתי הדירות מתפרסות על כל הקומה ה-21 במגדל, כל אחת מהן בת 5 חדרים בשטח 161 מ"ר, עם שתי מרפסות

שיתוף הכתבה
הדמיית הפרויקט בנתניה (קבוצת דוד אזולאי)הדמיית הפרויקט בנתניה (קבוצת דוד אזולאי)

שני אחים מאזור המרכז, מהנדסים במקצועם, רכשו בשבוע האחרון ביחד שני פנטהאוזים צמודים (על קומה שלמה) בפרויקט Story בן צבי של קבוצת דוד אזולאי בנתניה בשווי כולל של 12 מיליון שקל. מדובר על הקומה ה-21 במגדל C ובה שני פנטהאוזים, שניהם בני 5 חדרים, בשטח של 161 מ״ר כל אחד ו-2 מרפסות בכל דירה בשטח של 80 מ״ר ו-9 מ״ר.

על פי החברה, בחצי שנה האחרונה בוצעו בפרויקט עסקאות בהיקף של כ-110 מיליון שקלים כאשר ביולי האחרון דיווחה הקבוצה על מכירת דירה בת 5 חדרים, בקומה ה-17 במחיר של כ-3.95 מיליון ש״ח.  שיווק הפנטהאוזים בוצע באמצעות שי גרין, בעלים ומנכ״ל חברת גרין הום נדל״ן המשווקת הפרויקטים של קבוצת דוד אזולאי בנתניה. 

פרויקט Story בן צבי בנתניה ‏כולל 3 מגדלים, שני מגדלים בני 26 קומות ואחד בן 20 קומות, 300 יחידות ‏דיור סה״כ, וזאת בשילוב 1,900 מ"ר מסחר ו-3 קומות חנייה. הפרויקט מציע מגוון דירות של 3,4,5 חדרים, כאשר רוב המרפסות הפרויקט פונות מערבה עם נוף פתוח לים. הפרויקט ממוקם בשדרות בן צבי פינת הרחוב פלוגת מכבי, במרכז נתניה, מערבית לכביש 2. 

עו״ד דוד אזולאי, הבעלים של קבוצת דוד אזולאי ציין: ״נתניה מתחילת המלחמה, מלבד מקרים בודדים, נשארה מחוץ לטווח הטילים והובילה בשנה האחרונה את מפת הביקושים. משפחות צעירות מחפשות מקום שקט, מרכזי ועם אווירה קהילתית וצעירה, ואלו בדיוק הערכים שפרויקט Story מציע. אחוז גבוה מהרוכשים הן משפחות צעירות מקומיות ומהאזור״.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דוד אזולאיקבוצת דוד אזולאיפנטהאוזנתניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...