בשווי של לפחות 300 מיליון שקל: מגידו מקבוצת אאורה נערכת להנפקה

בשבוע שעבר הגישה החברה לרשות לניירות ערך טיוטת תשקיף ראשונה. החברה נרכשה לפני כחצי שנה ע"י אאורה מרני צים, על מנת שתהווה זרוע הביצוע של החברה. לאחרונה זכתה מגידו במכרז להקמת 360 יח"ד בערד, מהלך שמשביח את ערכה

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אאורה יעקב אטרקצ'י (ראובן קפוצ'ינסקי)מנכ"ל אאורה יעקב אטרקצ'י (ראובן קפוצ'ינסקי)

חברת מגידו, שנרכשה לפני כחצי שנה על ידי אאורה, הגישה לפני ראש השנה לרשות ניירות ערך טיוטה לא פומבית של תשקיף להשלמה ראשונה לציבור, שלפיו חברת מגידו צפויה להציע בעצמה ניירות ערך לציבור, בנפרד מאאורה. כך דיווחה אאורה בשבוע שעבר. עם זאת, הודגש כי נכון למועד הדיווח אין כל ודאות באשר לעצם ביצוע הנפקה לציבור של ניירות הערך, היקפה, תנאיה ומועד ביצועה. אך לפי גורמים בשוק, מדובר בשווי של לפחות 300 מיליון שקל.
 
רכישת מגידו הושלמה לפני ארבעה חודשים, אז נודע למרכז הנדל"ן כי אאורהבוחנת את הנפקת החברהאאורה רכשה את מגידו מידיו של רני צים באפריל תמורת 280 מיליון שקל והיא מאפשרת לאאורה זרוע ביצוע עצמאית, תוך הקטנת התלות בקבלנים חיצוניים.

מגידו ביצעה לאחרונה מהלך המשביח את שוויה, במסגרתו רכשה במכרז רמ"י קרקע בשטח של 57 דונם להקמת 360 דירות בשכונת רכסים בערד במחירי השוק החופשי. חברת מגידו תשלם לרמ"י כ-38 מיליון ש"ח עבור הקרקע, וכן 48 מיליון ש"ח נוספים עבור הוצאות פיתוח. באאורה סבורים שעקב גודל הקרקע העצום והניצול הנמוך של שטחי הבניה, יהיה ניתן להשביח את הקרקע ולהגדיל את זכויות הבניה באופן משמעותי. הזכייה במכרז תואמת את האסטרטגיה של חברת מגידו אשר פועלת לייזום פרויקטים בפריפריה, שבהם היא משמשת גם כקבלן הביצוע.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגידואאורהיעקב אטרקצ'יהבורסה לניירות ערךהנפקה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...