דירוג BDI: אלדר שוב במקום הראשון, אמבסדור ודרא בשלישייה הראשונה

חברת המידע העסקי CofaceBdi פרסמה את הדירוג השנתי לחברות שיווק פרויקטים למגורים, בהתאם להיקפי פעילותם. אלדר מובילה בפעם ה-11 ברציפות, ובעשירייה הראשונה ניתן למצוא בין היתר את אמ.אס גרופ, GS GROUP, ארי מגורים, בי נדל"ן והומרקט

שיתוף הכתבה
רוני כהן, מנכ"ל ושותף אלדר שיווק (איל יצהר)רוני כהן, מנכ"ל ושותף אלדר שיווק (איל יצהר)

חברת המידע העסקי CofaceBdi פרסמה בשבוע שעבר את הדירוג שלה לחברות שיווק פרויקטים למגורים, בהתאם להיקפי הפעילות שנותחו על ידה. זאת מסגרת דירוג BDICODE. חברת "אלדר שיווק" דורגה במקום הראשון בתחום חברות שיווק הנדל"ן בישראל לשנת 2024. זו השנה ה-11 ברציפות שהחברה ממוקמת במקום הראשון. במקום השני והשלישי ניתן למצוא בהתאמה את אמבסדור נדל"ן צפון בע"מ שדורגה בשנה שעברה במקום השישי, ואת חברת דרא שיווק נדל״ן, ששמרה על מקומה ביחס לשנה שעברה.

את העשירייה הראשונה סוגרות החברות הבאות (מופיעות לפי מיקומן): אמ.אס גרופ שירדה למקום הרביעי לאחר שהייתה במקום השני בשנה שעברה, GS GROUP, ארי מגורים שיווק פרוייקטים, בי נדל"ן פרויקטים, הומרקט שיווק נדל"ן, אשגב ונפוסי גרופ. 

על פי המתואר באתר החברה, הקריטריונים לדירוגי BDI מתחלקים לשני סוגים – כמותיים ואיכותיים. על הקריטריונים הכמותיים נמנים רווחיות, שיעורי הצמיחה לאורך זמן, חדשנות במוצרים חדשים, טכנולוגיות חדשות, תחומי פעילות ושווקים חדשים, דירוג הסיכון של החברה ומוסר התשלומים שלה והיקף התרומה לקהילה. בין הקריטריונים האיכותיים: רמת הניהול של החברה, כיצד היא ומנהליה מוערכים על ידי שאר המנהלים במשק, סביבת העבודה והרצון לעבוד בחברה.

מנכ"ל ובעלי דרא, דרור אוהב ציון (דנה תמרי)מנכ"ל ובעלי דרא, דרור אוהב ציון (דנה תמרי)

רוני כהן, מנכ"ל ושותף אלדר שיווק: "יותר מכל אני גאה ביכולת של אלדר להרחיב ולהעמיק, שנה אחר שנה  את מעגל הלקוחות שלנו, עוד ועוד חברות נדל"ן בוחרות באלדר כחברה האמונה על שיווק הפרויקטים שלהם, וזאת זכות גדולה לקבל את ההכרה גם בדירוג BDICODE לשנת 2024. השנה האחרונה הציבה בפנינו אתגרים מורכבים, אך למרות התנאים הקשים הצלחנו לשמור על מעמדנו ולמכור יותר דירות בהשוואה לשנה הקודמת.

"השינויים המהירים בהעדפות הרוכשים חייבו אותנו להסתגל למצב החדש בקצב מהיר. השקענו רבות בלימוד המגמות החדשות ובייעוץ על התאמות בפרויקטים עתידיים לרבות פיתוח היכולות בתחום יעוץ המשכנתאות באמצעות חברת 'אלדר משכנתאות', חברה אחות לאלדר שיווק שתומכת ומעניקה שירותים ללקוחות המעוניינים בכך, דבר שאפשר לנו להמשיך ולהיות בחזית התחום".

שמוליק לוי, מייסד ובעלים קבוצת אמבסדור: "אנחנו גאים ומתרגשים מהמיקום המכובד שלנו. תוצאה זו היא פרי של עבודה קשה ומסורה מצד כל מנהלינו ועובדינו במהלך השנה החולפת, במיוחד בתקופה המאתגרת בה נמצאים המדינה ושוק הנדל"ן. אנו מחויבים להמשיך ולהוביל את הפרויקטים שהופקדו בידינו במקצועיות, גמישות וחדשנות, ולהמשיך להגיע להישגים חדשים יחד עם לקוחותינו". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלדר שיווק נדל"ןחברת השיווק דראארי מגוריםBDI
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...