ב-14 מיליון שקל: ליבנטל מכרה משרד בן 42 מ"ר במערב הרצליה

חברת הנדל"ן בשליטת ברוך אופיר ארביב מכרה לחברה פרטית את משרדה בבית לומיר באזור התעשייה בהרצליה. תוכנית המתאר לאזור התעשייה מאפשרת בנייה על הגג עד ל-15 קומות

שיתוף הכתבה
הרצליה פיתוח (שאטרסטוק)הרצליה פיתוח (שאטרסטוק)

חברת הנדל"ן ליבנטל, בשליטת ברוך אופיר ארביב, מכרה את משרדה בבית לומיר בהרצליה לחברה פרטית תמורת 14 מיליון שקל. כך דיווחה החברה היום (ד')  לבורסה. הנכס הוא משרד בשטח רשום של 42 מ"ר בקומה הראשונה בבית לומיר ברחוב המשכית באזור התעשייה במערב הרצליה.

בית לומיר נבנה בשנות התשעים על ידי ליבנטל (אז לומיר) כולל שלוש קומות משרדים מעל קומת מסחר ומעל שתי קומות מרתף ורשום כבית משותף.  למשרד שבבעלות לבנטל הזכויות על גגות הבניין והיא מחזיקה בשיעור קטן מהשטחים המשותפים. על פי תקנון הבית המשותף, בעל המשרד יוכל לבנות על הגג כל בנייה שיראה לנכון, גם אם הדבר ישנה את חזותו החיצונית.

9 מיליון מהתמורה כבר שולמו השבוע לאחר שמולאו התנאים: הערת אזהרה לטובת הרוכשת ומחיקת שעבודים לטובת הלוואה בנקאית של 4.5 מיליון שקל. להערכת החברה, כתוצאה מהמכירה היא תרשום בדוחותיה הכספיים למחצית הראשונה של שנת 2024 רווח לאחר מכירת הנכס בגובה התשלום המידי,  9 מיליון שקל. עם קבלת יתרת התמורה, בסך 5 מיליון שקל, תרשום החברה רווח נוסף לפני מס בסכום מוערך של כ- 5 מיליון שקל 

בית לומיר מצוי באזור התעסוקה המערבי של הרצליה, שלגביו אושרה ב-10 בדצמבר 2023 תכנית מתאר חדשה– תכנית הר/ 2440, שאותה יזמה הוועדה המקומית לתכנון ובניה. תכנית המתאר מגדילה באופן מהותי את זכויות הבניה בשטח התוכנית, ומרחיבה את השימושים. השימושים העיקריים על פי תוכנית המתאר הם תעשייה, משרדים, מלונאות ודיור מוגן, והשימושים המשניים כוללים, בין היתר, מגורים  ומסחר. אחוזי הבנייה הכוללים הם 700% (עיקרי + שירות), בצפיפות מרבית של 20 יח"ד לדונם ב-15 קומות.

לצורך ניצול זכויות הבנייה הנוספות שתוכנית המתאר מאפשרת יידרשו הכנה ואישור של תוכנית מפורטת ל"בית לומיר" על בסיס תכנית המתאר. החברה ציינה בדוחותיה הכספיים האחרונים כי בכוונתה להגיש תוכנית מפורטת לניצול כל זכויות הבנייה שניתן לקבל על פי תכנית המתאר. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרצליה פיתוחהרצליהליבנטלאופיר ארביב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...