רותם שני סוגרת עסקת קומבינציה ביפו: אחוזי החברה 57%

זכויות החכירה של 558 מ"ר מתוך המקרקעין שייכות,  לבעלים אחרים, ועל פי תנאי ההסכם על הצדדים השלישיים לקנות אותם; רותם שני תלווה לבעלים 65 מיליון שקל לסילוק חובות

שיתוף הכתבה

רותם שני , בבעלות דידי ידידה ואבי טוריסקי, דיווחה אתמול לרשות ני"ע כי התקשרה עם צדדים שלישיים שאינם קשורים לחברה בהסכם אופציה לעסקת קומבינציה ביפו. על פי ההסכם חלק הצדדים השלישיים בעסקת הקומבינציה יהיה 43% ואחוזי החברה 57%. מדובר בשטח של כ-2,578 מ"ר, והצדדים השלישיים זכאים להירשם כבעלי מלוא זכויות החכירה בהם, מכוח הסכמי חכירה מהוונת בינם לבין המחכירה. עם זאת זכויות החכירה של 558 מ"ר מתוך המקרקעין שייכות לבעלים אחרים, ועל פי תנאי ההסכם על הצדדים השלישיים לקנות אותם.

נכון להיום זכויות הבניה במקרקעין מאפשרות הקמה של כ-400.3 מ"ר מגורים או משרדים וכן כ- 88 מ "ר מסחר. בכוונת החברה לפעול לאישור תב"ע חדשה בהתאם או בהיקף העולה על הוראות תוכנית מתאר תא/5000 .

אם לא תאושר תב"ע חדשה עד 3 שנים ממועד חתימת הסכם האופציה, תחל רותם שני לפעול לקידום היתר בנייה בהתאם לזכויות הבניה הקיימות במועד החלטת החברה. בהתאם לאומדני החברה ולהוראות תא\5000.

עוד רותם שני פועלת להקמת פרויקט בהיקף של כ-70 יח"ד וכן כ-320.2 מ"ר ברוטושל שטחי מסחר ומלונאות. בד בבד עם חתימת הסכם האופציה, התקשרה החברה עם הבעלים בהסכם הלוואה, שמטרתו העיקרית היא סילוק כל החובות, השעבודים והעיקולים המוטלים על הצדדים השלישים ועל זכויותם במקרקעין באמצעות כונס הנכסים, כך שהמקרקעין, במלואם, יירשמו על שם הצדדים השלישיים כשזכויותיהם בהם נקיות וחופשיות, למעט משכנתא מדרגה ראשונה אשר תירשם לטובת רותם שני.

ההלוואה  על סך 65 מיליון שקל תועמד לחשבון כונס הנכסים בתוך 2 ימי עסקים מחתימת הסכם ההלוואה והסכם האופציה ואישור בנק הפועלים, כנושה מרכזי במקרקעין, לבקשה שתוגש לבית המשפט, שבמסגרתה יידרש בית המשפט לאשר לכונס הנכסים לסלק את כל החובות והשעבודים המוטלים על הצדדים ועל זכויות הבעלים במקרקעין ולרשום משכנתא מדרגה ראשונה לחברה על מלוא זכויות הבעלים במקרקעין. ריבית שנתית של ההלוואה ריבית פריים של 5%.

עוד דיווחה אתמול  רותם שני לבורסה בתל אביב על כך שהוסיפה את חתימתה על הסכם פינוי בינוי החתום על ידי 75% מבעלי הזכויות במקרקעין ברחוב וינשל 1 (שלונסקי 25) וראובן רובין 2 (שלונסקי 29) בתל אביב שעליהם בנויים 2 בניינים משותפים הכוללים יחד 30 יח"ד למגורים. היא צפויה להרווי בגין הפרויקט 42 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יפועסקת קומבינציהרותם שני יזמות והשקעותדידי ידידיהאבי טוריסקי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...