תמורת כ-405 מיליון שקל: אשטרום נכסים רוכשת בניין משרדים באנגליה

אשטרום נכסים השלימה רכישת בניין משרדים בלידס בשטח של כ-21 אלף מ"ר, שמושכר בשיעור תפוסה של 98% ומניב שכ"ד שנתי של כ-6.6 מיליון ליש"ט. זהו הנכס החמישי באנגליה של החברה, שמחזיקה גם נכסים בגרמניה

שיתוף הכתבה
ירון רוקמן, מנכ"ל אשטרום נכסים, על רקע הבניין בלידס (ניב קנטור, באדיבות אשטרום נכסים)ירון רוקמן, מנכ"ל אשטרום נכסים, על רקע הבניין בלידס (ניב קנטור, באדיבות אשטרום נכסים)

אשטרום נכסים , מקבוצת אשטרום , מעדכנת היום (א') בהודעה לבורסה כי השלימה רכישה של בניין משרדים בעיר לידס שבאנגליה, בתמורה של כ-83 מיליון ליש"ט (כ-405 מיליון שקל) כולל עלויות רכישה נלוות, בהתאם למו"מ שערכה בחודש יולי. החברה מימנה את רכישת הנכס ממקורותיה העצמיים וכן באמצעות מימון בנקאי.

בניין המשרדים הנרכש הוא בשטח של כ-21.2 אלף מ"ר וכולל גם 130 מקומות חניה. הנכס מושכר בשיעור תפוסה של 98% ומניב שכ"ד שנתי של כ-6.6 מיליון ליש"ט, המשקפים תשואה נטו של כ-8%. הנכס בלידס הוא הנכס החמישי המצטרף לפרוטפוליו הנכסים של החברה באנגליה. לחברה גם נכסים נוספים הממוקמים במנצ'סטר, ברמינגהם וליברפול. שווי נכסי החברה באנגליה (טרם רכישת הנכס החמישי) הוא כ-167 מיליון ליש"ט (כ-816 מיליון שקל).

באירופה החברה פעילה בנוסף לאנגליה גם בשוק הגרמני. בבעלות החברה 13 נכסים בערים שונות בגרמניה כאשר השווי הכולל של נכסים אלו (חלק החברה) מוערך בכ-352 מיליון אירו (1.4 מיליארד שקל). יצוין כי טרם הרכישה הנוכחית, שווי נכסי החברה בישראל מהווה כ-66% משווי נדל"ן החברה. 

ירון רוקמן, מנכ"ל אשטרום נכסים : "כחלק מפעילות החברה בארץ ובחו"ל ובהתאם לאסטרטגיה להמשך השבחה והרחבת הפעילות, השלמנו היום עסקה לרכישת נכס משמעותי בעיר לידס באנגליה אשר מצטרף לפורטפוליו הנכסים שלנו באנגליה, הכולל עם רכישה זו, חמישה נכסים נבחרים הממוקמים בערים מרכזיות וכוללים תמהיל של משרדים ומסחר. אנו בוחנים הזדמנויות נוספות לרכישת נכסים מניבים איכותיים באנגליה ובגרמניה בהתאם לאסטרטגיה של החברה, בנוסף להמשך פעילות הייזום של החברה בישראל שמתמקדת בעירוב שימושים באזורי ביקוש".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אשטרוםאשטרום נכסיםנדל"ן באנגליהמשרדים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...