אלמוגים זכתה במכרז דיירים ותבנה 600 דירות בנווה שאנן בחיפה

תוכנית הפינוי-בינוי ברחוב טבנקין תכלול הריסת 144 יח"ד קיימות ובניית מגדלים בבנייה מרקמית כולל שטחי מסחר וציבור, על שטח כולל של כ-12 דונם. להערכת החברה, היתר בניה צפוי להתקבל בעוד כ-4 שנים. סה"כ תבנה החברה בחיפה כ-2,000 יח"ד

שיתוף הכתבה
נוי דותן, מנכ"לית התחדשות עירונית אלמוגים (לילך רז)נוי דותן, מנכ"לית התחדשות עירונית אלמוגים (לילך רז)

חברת אלמוגים זכתה במכרז דיירים בקרב בעלי דירות ברחוב טבנקין, בשכונת נווה שאנן בחיפה, כך על פי הודעת החברה לבורסה היום (ג'). הפרויקט, הכולל כיום 144 יח"ד בארבעה מבנים, צפוי לכלול בסיומו מגדלים בבנייה מרקמית הכוללים כ-600 יחידות דיור, שטחים ציבוריים ושטחי מסחר על שטח כולל של כ-12 דונם. להערכת החברה, היתר בניה צפוי להתקבל בעוד כ-4 שנים.

פרויקט זה מתווסף לשני פרויקטים אותם מקדמת החברה בחיפה במתחם דגניה ובקריית אליעזר. סה"כ תבנה החברה בעיר כ-2,000 יח"ד, כאשר צבר יח"ד של החברה בהתחדשות עירונית עומד כבר על למעלה מ-6,000 יח"ד.

בחודש שעבר דיווחה החברה על זכייתה במכרז דיירים של פרויקט פינוי-בינוי ברח' וייצמן במרכז הרצליה. על פי הודעת החברה הפרויקט המשתרע על שטח של כ-2 דונם, כולל כיום 37 יח"ד בשני מבנים, וצפוי לכלול בסיומו מגדל בתכנון של עירוב שימושים בן כ-25 קומות, שישלב מסחר בקומת הקרקע וסה"כ - 120 יח"ד.

בנוסף, אלמוגיםהתחדשות עירונית , חברה בת של אלמוגים , דיווחה ביוני האחרון כי נבחרה על ידי נציגות הדיירים לבנות 160 יחידות דיור במתחם סוקולוב העצמאות במערב בת ים, בקרבה לים. הפרויקט כולל כיום 57 יח"ד, והוא צפוי לכלול בסיומו מגדל מגורים בן 25 קומות ועוד מבנה מרקמי בן 9 קומות ובסך הכול כאמור 160 יחידות דיור וכ-500 מ"ר שטחי מסחר נוסף לשטחים ציבוריים בשטח כולל של כ-4 דונם.

נוי דותן, מנכ"לית אלמוגיםהתחדשות עירונית : "חברת אלמוגים שראשית דרכה היתה בחיפה מאמינה בפוטנציאל הרב הגלום בעיר, המשלבת סביבת מגורים אידיאלית עם קרבה לחופי ים, נמל, מוסדות אקדמאים ולטבע לצד מרקם עירוני איכותי. חיפה תהפוך למוקד משמעותי להתחדשות עירונית בשנים הבאות וכחלק מכך, אלמוגים משקיעה מאמצים לאיתור פרויקטים איכותיים נוספים בעיר שישנו את פני העיר וישיאו ערך לתושבים.

"הקרבה של המתחם לסביבה תוססת וסטודנטיאלית הסמוכה לטכניון, מאפשרת חיי עיר מלאים לאוכלוסיות צעירות לצד היותה אטרקטיבית מאוד למשקיעים. המתחם יציע מגוון של סוגי מגורים בבניה גבוהה ונמוכה יחד עם שטחים ציבוריים פתוחים, פארקים ושירותים לתושב. רח' טבנקין והאזור בסביבתו משנים פניהם, ונכון להיום אושרו תוכניות סמוכות למתחם מה שמעיד על הפוטנציאל השכונתי".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלמוגיםנווה שאנןחיפהאלמוגים החזקות התחדשות עירוניתמכרז דיירים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...