רותם שני רכשה 50% מפרויקט לבניית עשרות יח"ד בצמוד לנמל ת"א - וזה הסכום ששילמה

מדובר בפרויקט ברחוב התערוכה 8, שבין דיזנגוף לאוסישקין, במסגרתו יחוזק המבנה הקיים בן 5 הקומות הכולל 36 יח"ד, ויתווספו לו 4 קומות חדשות עם עד 37 יח"ד חדשות. הבנייה צפויה להתחיל ברבעון השני של 26'. היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט: כ-150 מלש"ח

שיתוף הכתבה
דידי ידידיה ואבי טוריסקי, בעלי השליטה ברותם שני, על רקע הבניין ברחוב התערוכה 8 (רותם שני, אתר VTLV)דידי ידידיה ואבי טוריסקי, בעלי השליטה ברותם שני, על רקע הבניין ברחוב התערוכה 8 (רותם שני, אתר VTLV)

חברת רותם שני רכשה בחודש שעבר, דרך חברה בת, 50% מחברת הפרויקט "התערוכה 8", המבצעת פרויקט תמ"א חיזוק בכתובת זו, בפינת רחוב דיזנגוף, ובקרבה לנמל תל אביב ולפארק הירקון, כך דיווחה החברה היום (ב') לבורסה. במסגרת העסקה תשלם החברה לשני השותפים המחזיקים בחברת הפרויקט סך כולל של 1.2 מיליון שקל בחלקים שווים. כך שלאחר העסקה תחזיק רותם שני ב-50% וכל אחד מהשותפים ב-25%.

במסגרת הפרויקט צפויה החברה לחזק ולשפוץ את מבנה המגורים הקיים בן 5 הקומות, אשר כולל 36 יחידות דיור ו-7 חנויות ומחסן, ולהוסיף לו 4 קומות חדשות ובהן עד 37 יחידות דיור חדשות. לאחר ביצוע העבודות, צפוי שטח הבניין לעמוד על שטח של כ-5,023 מ"ר. על פי הדיווח, התקשרה עד כה חברת הפרויקט עם כ-67% מבעלי הזכויות במקרקעין לצורך ביצוע ההסכם, מה שמקנה לה את הרוב הנדרש לצורך המשך ביצוע הפרויקט. בקשה להיתר נמצאת בשלבי סיום בדיקת סף של עיריית תל אביב וצפויה להיכנס לבדיקה מרחבית. רותם שני . נציין כי בכתובת זו נמצא פאב עמירם הוותיק שנפתח ב-1976 על ידי נורית ועמירם אמיתי וכיום הבעלים שלו הם היורשים חגית קוטון וזיו בן ברוך.

בהתאם להסכם התחייבה חברת הפרויקט להתחיל בביצוע העבודות תוך 90 ימים מהמועד שבו פונו כל יחידות הבעלים. להערכת החברה, מועד תחילת הביצוע המשוער הינו ברבעון השני של 2026 ומועד סיום הבנייה המשוער הינו לאחר כ-30 חודשים ממועד תחילת הביצוע המשוער. בהתאם להערכות ראשוניות של החברה, היקף ההכנסות הצפוי של הפרויקט הינו כ-150 מיליון ש"ח לא כולל מע"מ. הערכות החברה ביחס להכנסות הצפויות חושבו היתר, על בסיס ההנחה כי מחיר הדירות בפרויקט יעמוד על כ-67 אלפי ש"ח ( לא כולל מע"מ) למ"ר ממוצע. 

ההסכם מותנה בתנאים המצטברים הבאים: מתן הודעה לבעלים ולבאי כוחם של הבעלים על ידי חברת הפרויקט והמוכרים, בדבר העברת המניות הנרכשות לרותם שני בתוך 7 ימים ממועד חתימת הסכם רכישת המניות. תנאי זה כבר התקיים;  וכן המצאת העתק תכנית הבקשה להיתר בנייה לפרויקט כשהיא חתומה על ידי הרוב המינימלי הדרוש (בשיעור של כ67%) מבין הבעלים על פי הוראות חוק המקרקעין (חיזוק בתים משותפים מפני רעידות אדמה), ואשר נרשמה על זכויותיהם הערת אזהרה לטובת חברת הפרויקט, בתוך 3 חודשים ממועד חתימת הסכם רכישת המניות. תתאפשר הארכת המועדים על יד רותם שני . כמו כן יהיה ניתן לבטל את ההסכם אם לא יינתן היתר בנייה במועד הקובע, אם לא יינתן ליווי בנקאי במועד הקובע או  או יתקיימו במועד הקובע שינויים בחקיקה שיהפכו את הפרויקט ללא כלכלי.

עד למועד חתימת ההסכם השקיעו המוכרים סך של כ-639 אלף שקל בגין הוצאות הפרויקט אשר יירכשו על ידי חברת הפרויקט מהמוכרים. תוך 14 ימים ממועד התקיימות התנאים המתלים, תעמיד רותם שני לחברת הפרויקט הלוואות בעלים בסך השווה ל-50%  מההוצאות, לא כולל מע"מ, אשר ישמשו למימון רכישת מחצית רכישת ההוצאות על ידי חברת הפרויקט. המחצית הנותרת של ההוצאות תיעשה על ידי הלוואת המוכרים לחברת הפרויקט. הצדדים יעמידו לרשות חברת הפרויקט את מלוא ההון העצמי בהתאם ליחס ההחזקות בחברת הפרויקט.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נמל תל אביברותם שנירחוב דיזנגוף תל אביברחוב אוסישקיןתמ"א 38תמ"א 1
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...