ב-145 מיליון שקל: בית וגג וחברת טופ במרחבי השרון רכשו קרקע למגורים בגבעת שמואל

הקרקע שנרכשה מחברת א.פ.י נתיב, מתפרסת על כ-3,100 מ"ר וממוקמת ברחוב ויטנברג‬‎. על הקרקע חלה תב"ע מאושרת הכוללת זכויות בנייה של 122 דירות וכ-560 מ"ר למסחר. הקמת הפרויקט צפויה להתחיל ב-2026

שיתוף הכתבה
רונן עקביה, מנכ''ל בית וגג (רז רוגובסקי)רונן עקביה, מנכ''ל בית וגג (רז רוגובסקי)

חברת בית וגג בשיתוף עם חברת טופ במרחבי השרון, רוכשות קרקע למגורים (בחלקים שווים) בשכונת רמת הדר בגבעת שמואל, כך על פי הודעת בית וגג לבורסה הבוקר (ג'). הקרקע נרכשה מחברת א.פ.י נתיב בסכום כולל של 145 מיליון ש”ח, מחיר המשקף 1.18 מיליון שקל לדירה. אומדן ההשקעות הנוספות הצפויות בקשר לפרויקט שיוקם על המקרקעין לאחר רכישתן, הוא בסך של 200 מיליון ש"ח, לשון ההודעה.

הקרקע מתפרסת על שטח של כ-3,100 מ"ר וממוקמת ברחוב יצחק ויטנברג‬‎. על הקרקע חלה תב"ע מאושרת הכוללת זכויות בנייה של 122 דירות ובנוסף כ-560 מ"ר שטחי מסחר. מדובר במגרש אחד מתוך ארבעה ששווקו במסגרת מכרזים שערכה רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) בשנת 2022, אשר נרכש על ידי חברת א.פ.י נתיב. תכנון הפרויקט יכלול הקמת מגדל בגובה של 20 קומות ובניין מרקמי נוסף בגובה 9 קומות. תמהיל הדירות יהיה מגוון ויכלול דירות 3-6 חדרים לצד דירות מיוחדות ופנטהאוזים. הקמת הפרויקט צפויה להתחיל בשנת 2026.

על פי הודעת החברה, במועד החתימה ישלמו הרוכשים 10% מסכום התמורה אשר תופקד בנאמנות עד לקבלת מכתבי כוונות מבעלי השעבוד המממנים לטובת הסרת השעבוד על המקרקעין. "הרוכשים התחייבו לשלם למוכרת 20.5 מיליוני ש"ח בתוספת מע"מ בתוך 3 ימי עסקים לאחר המצאת מכתבי הכוונות האמורים, ואת היתרה בתוך 90 ימים ממועד החתימה על ההסכם או 14 ימים ממועד המצאת מכתבי הכוונות, לפי המאוחר". 

רונן עקביה, מנכ"ל בית וגג יזמות ונדל"ן מציין: "בית וגג ממשיכה להרחיב את פעילותה ולהגדיל את צבר הפרויקטים שלה. התקופה הנוכחית מאופיינת בהזדמנויות רבות, בין היתר לרכישת קרקעות ושיתופי פעולה. רכישת הקרקע בגבעת שמואל מהווה הזדמנות עסקית במחיר רכישה אטרקטיבי ובלוחות זמנים קצרים לביצוע הפרויקט.

"איזור הפרויקט בגבעת שמואל הוא יעד מגורים מבוקש במרכז הארץ, לאור שילוב של איכות חיים גבוהה בקרבה לאזורי התעסוקה המרכזיים של גוש דן ובהתאם לכך מושך אוכלוסייה איכותית בחתך סוציו אקונומי גבוה. אנו שמחים להרחיב את שיתוף הפעולה עם חברת טופ במרחבי השרון, איתה אנו מקדמים בנוסף פרויקט פינוי בינוי נרחב בקדימה צורן".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בית וגגטופ במרחבי השרוןגבעת שמואל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...