15 אלף מ"ר למסחר ותעסוקה ומלון: אושרה להפקדה תוכנית באזור התעשייה החדש בגבעת שמואל

מדובר בתוכנית של עופר קופמן יזמות, להקמת מתחם מסחר, תעסוקה, מגורים ומלונאות באזור התעסוקה החדש בצפון גבעת שמואל. בין היתר 11 אלף מ"ר יוקצו לתעסוקה, כ-5,000 מ"ר למסחר וכן יוקם מלון עם 100 חדרים ובניין מגורים בן 15 קומות

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט בגבעת שמואל (אורן מ.א.ז אדריכלים) הדמיה של הפרויקט בגבעת שמואל (אורן מ.א.ז אדריכלים)

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה גבעת שמואל (ועדה עצמאית), אישרה להפקדה תוכנית להקמת מתחם מסחר, תעסוקה, מגורים ומלונאות באזור התעסוקה החדש של העיר. המתחם, הממוקם ברחוב האתרוג, יכלול 11,000 מ"ר של משרדים ותעסוקה, 4,700 מ"ר של שטחי מסחר, מלון בוטיק בשטח של 6,000 מ"ר עם 100 חדרים, וכן 96 יחידות דיור קטנות בבניין בן 15 קומות. היזם בתוכנית היא חברת עופר קופמן קבלנות ויזמות, ועורך התוכנית הוא אדריכל גיא ארבל.

אזור התעסוקה ממוקם בגבולה הצפוני של גבעת שמואל, בין הרחובות הרב גורן, הסיבים והזיתים, וגובל בעיר פתח תקווה. על פי תוכנית המתאר העירונית, יבנו באזור התעסוקה במהלך שני העשורים הקרובים שטחי תעסוקה ומסחר בהיקף של כ-930 אלף מ"ר. המתחם נמצא בקרבה לקו האדום של הרכבת הקלה, וייהנה מנגישות מירבית למרכזי תחבורה ולצירי תנועה מרכזיים. 

הדמיה של הפרויקט בגבעת שמואל (אורן מ.א.ז אדריכלים) הדמיה של הפרויקט בגבעת שמואל (אורן מ.א.ז אדריכלים)

מתחם אתרוג הוא השני שמקודם באזור התעסוקה החדש בגבעת שמואל, והוא מצטרף לפרויקט של חברת יובלים שאושר ב-2022 ונמצא בשלבי קבלת היתר לבניית מסחר, משרדים ומגורים.  פיתוח אזור התעסוקה של גבעת שמואל מתאפשר בזכות מדיניות שקידמה הוועדה המקומית לפני כשנתיים, לפיה כל יזם שיבנה שטחי מסחר ותעסוקה יוכל להוסיף 50 יחידות דיור למגרש.  מדיניות זו האיצה את קידום התוכנית של אזור התעסוקה.

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: "תוכנית זו מהווה נדבך חשוב בהקמת אזור התעסוקה והמסחר החדש של גבעת שמואל, שימשוך עסקים וחברות מובילות מכל הארץ, יתרום לחיזוק כלכלת העיר וליצירת מקומות עבודה חדשים עבור תושבינו. אזור התעסוקה תוכנן כך שיהווה מוקד פעילות עסקית, מסחרית וקהילתית, עם נגישות תחבורתית ורמת חיים גבוהה לתושבי העיר. כבר בשנים הקרובות נראה את אזור התעסוקה של גבעת שמואל הופך למרכז עסקים מוביל במרכז הארץ״.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוועדה המקומית גבעת שמואלגבעת שמואלאזור תעסוקהמלונאותעופר קופמן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...