מור בית השקעות תשקיע באב-גד כ-20 מלש"ח לפי שווי חברה של כ-307 מלש"ח

ההשקעה התבצעה במסגרת הנפקה פרטית ולפי מחיר מניה של כ-15 שקל. לאחר ההקצאה יחזיק מור בית השקעות בכ-6.5% ממניות אב-גד ובדילול מלא לאחר מימוש האופציות עשוי יהיה להחזיק בכ-12%

שיתוף הכתבה
ראם רצון, מנכ"ל אב-גד (באדיבות אב-גד)ראם רצון, מנכ"ל אב-גד (באדיבות אב-גד)

מור בית השקעות תשקיע כ-20 מיליון שקל במניות חברת אב-גד , לפי שווי של כ-307 מיליון שקל (לאחר הכסף), כך הודיעה חברת אב-גד לבורסה היום (ד'). ההשקעה התבצעה במסגרת הנפקה פרטית ולפי מחיר מניה של כ-15 שקל לעומת מחיר של כ-15.48 שקלים אתמול בסיום המסחר. 

במסגרת העסקה הוענקה למור בית השקעות אופציה לשנתיים וחצי להגדיל את השקעתו לפי מחיר מימוש של כ-20 שקל למניה ולפי שווי חברה של כ-436 מיליון שקל לאב-גד (לאחר הכסף). לאחר ההקצאה יחזיק מור בית השקעות בכ-6.5% ממניות אב-גד ובדילול מלא לאחר מימוש האופציות עשוי יהיה להחזיק בכ-12% ממניות החברה. 

בראשית השבוע עדכנה  אב- גד שהכניסה את חברת שפונדר פדלון   כשותפה ב-49%, בתמורה ל-39 מיליון ₪ בפרויקט הפינוי-בינוי בתל מונד, לפי שווי של כ-80 מיליון שקל לפרויקט. בפרויקט צפויות להיבנות 370 יח"ד וסך ההכנסות צפוי להסתכם בכ-881 מיליון ₪. הרווח התפעולי בפרויקט צפוי לעמוד על כ-270 מיליון ₪.

עסקה זו מתווספת למימוש פרויקט בגבעת אולגה אותו מכרה אב-גד בתמורה לסך כולל של כ-49 מיליון שקל בתוספת מע"מ. אב-גד רכשה את הקרקע ביוני 2021 בתמורה ל-26.6 מיליון שקל, בעקבות המכירה החברה צפויה להנות מתזרים חופשי לפני מיסים בסך של כ- 25.7 מיליון שקל. 

אב- גד החזקות הינה חברת ייזום ובניה למגורים וביצוע (עצמי) המתמחה בשוק ההתחדשות העירונית. החברה נוסדה ב-1996 ע"י אל"מ במיל' מיכאל רצון, המכהן כיושב ראש אב-גד וכמנכ"ל החברה מכהן עו"ד ראם רצון. מאז הקמתה ועד היום השלימה ומסרה החברה כ-657 יחידות דיור בכ-20 פרויקטים שונים ברחבי הארץ. לחברה יש כיום צבר כולל של כ-10,301 יח"ד, מתוכן כ- 6,752 יח"ד בשלבי ייזום, תכנון וביצוע וכן, בנוסף, כ-3,549 יח"ד בכ-15 פרויקטים נוספים שבהם נתקבלה הודעת זכייה או החלפת טיוטות עם דיירים. 

עו"ד ראם רצון, מנכ"ל אב-גד : "ההשקעה של מור בית השקעות מהווה הבעת אמון משמעותית באב-גד הנמצאת בתקופה של צמיחה מואצת. ההשקעה מחזקת את ההון העצמי של אב-גד ותאפשר לחברה לפתוח לביצוע פרויקטים חדשים נוספים ולהמשיך ולהרחיב את פעילותה בעתיד".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מור השקעותאב-גדאב-גד החזקותראם רצון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...