תמורת 39 מלש"ח: שפונדר פדלון תיכנס כשותפה של אב-גד לבניית 370 דירות בתל מונד

שפונדר פדלון תקבל הקצאה של 49% ממניות חברת הפרויקט, ותהפוך לשותפה בו. התמורה משקפת לפרויקט שווי של כ-80 מלש"ח. מדובר בפרויקט פינוי-בינוי בשכונת אלי כהן, שיכלול 10 מבני מגורים ושטחי מסחר. היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הוא כ-882 מלש"ח

שיתוף הכתבה
ראם רצון, מנכ"ל אב-גד (באדיבות אב-גד)ראם רצון, מנכ"ל אב-גד (באדיבות אב-גד)

חברת ההתחדשות העירונית אב-גד החזקות, בשליטת ראם רצון, מכניסה את שפונדר פדלון לפרויקט פינוי-בינוי בתל מונד לבניית 370 יחידות דיור. כך הודיעה החברה היום (א') לבורסה. מדובר בפרויקט ברחוב האיריס בשכונת אלי כהן בתל מונד. כחלק מהעסקה תשקיע שפונדר פדלון 39 מיליון שקל בתמורה להקצאה של 49% ממניות חברת הפרויקט "אב- גד במושבה" ותהפוך לשותפה בפרויקט.

התמורה משקפת לפרויקט שווי של כ-80 מיליון שקל. העסקה צפויה לחזק את ההון העצמי של אב-גד , ודירקטוריון אב-גד החזקות אישר היום את ההסכם.

במסגרת הפרויקט צפויות השותפות להרוס חמישה מבני רכבת ישנים בני 3 קומות ובהם 102 יחידות דיור. במקומם יוקמו 10 מבני מגורים חדשים אשר על פי התב"ע החדשה, צפויים לכלול 10-8 קומות (כולל קומת כניסה וגג) בתוספת שטחי מסחר. הפרויקט אושר להפקדה בתנאים בוועדה המחוזית בחודש אפריל האחרון. היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הוא כ-882 מיליון שקל (לא כולל מע"מ) והיקף ההוצאות הצפויות של חברת הפרויקט הוא כ-612 מיליון שקל (לא כולל מע"מ).

עסקה זו מתווספת, למימוש פרויקט "MOSAIC " בעין הים גבעת אולגה אותו מכרה אב-גד בתמורה לסך כולל של כ-49 מיליון שקל בתוספת מע"מ. אב-גד רכשה את הקרקע ביוני 2021 בתמורה ל- 26.6 מיליון שקל, בעקבות המכירה החברה צפויה להנות מתזרים חופשי לפני מיסים בסך של כ- 25.7 מיליון שקל.

מצד שפונדר פדלון עסקה זו מצטרפת למספר עסקאות שעשתה לאחרונה: מכירת 50% ממרכז מסחרי בכפר יונה לדלק נכסים לפי שווי של 175 מיליון שקל ביולי השנה, רכישת קרקע בהוד השרון ל-30 דירות תמורת 50 מיליון שקל באותו חודש, ורכישת קרקע מחנן מור לפני כמעט חצי שנה  לבניית 220 דירות בבאר יעקב. 

עורכי הדין צחי נרקיס ויומי נחמן ממשרד פירון ייצג את אב-גד בעסקה. את קבוצת  שפונדר  פדלון  ייצגו בעסקה עורכי הדין ורד גוטרמן ורז שופט ממשרד גולדפרב זליגמן.

ראם רצון, מנכ"ל אב-גד : "אני מברך על העסקה שצפויה לחזק את ההון של חברת אב –גד. הצפת הערך המיידית בפרויקט אלי כהן בתל מונד היא דוגמא נוספת לערך הכלכלי החבוי של הנכסים בתוך אב- גד, המתמקדת בתחום ההתחדשות העירונית.  שפונדר-פדלון היא מהקבוצות המובילות בתחומי היזמות והבנייה בישראל . השותפות החדשה איתם תאפשר לנו להגשים את החזון העסקי לטובת כלל בעלי העניין בפרויקט".

ארז שפונדר, מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצת שפונדר פדלון : " הקבוצה ביצעה בחודשים האחרונים מספר עסקאות מרכזיות והרחיבה מאוד את פעילותה במספר מוקדים. תחום ההתחדשות העירונית הנו בין התחומים המרכזיים בהם חיזקה הקבוצה את אחיזתה בשנתיים האחרונות ובעקבות עסקה זו, אנו נמצאים כבר עם צבר של כ-1,500 יח"ד בהתחדשות עירונית באזורי ביקוש. אנו מאמינים מאוד באזור השרון, שם ביצענו מספר רב של פרויקטים מוצלחים במוקדים בולטים ועל כן בחרנו להיכנס לעסקה גם בתל מונד. הפרויקט הוא בין הפרויקטים הראשונים בתהליך פינוי-בינוי ביישוב וצפוי לחזק את היישוב הוותיק". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שפונדר פדלוןאב-גדתל מונדפינוי-בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...