אפריקה התחדשות ובית וגג ישלמו לדניה 92 מלש"ח לבניית פרויקט תמ"א ליד כיכר המדינה

הפרויקט ברחוב ז'בוטינסקי בת"א, יכלול הקמת מבנה בן 9 קומות עם 68 דירות במקום 32 קיימות. ע"פ ההסכם, חברת בת של דניה, שנמצאת בשליטת אפריקה השקעות, תעניק שירותי קבלנות בפרויקט, שאמור ע"פ החוזה להיות מושלם בתוך 32 חודשים מתחילת הבנייה

שיתוף הכתבה
מבט אווירי על כיכר המדינה בתל אביב (שאטרסטוק) מבט אווירי על כיכר המדינה בתל אביב (שאטרסטוק)

אפריקה התחדשות ובית וגג חתמו על הסכם עם חברה בת של דניה סיבוס , לבניית מבנה בן 9 קומות עם 68 דירות ברחוב ז'בוטינסקי בתל אביב, סמוך לכיכר המדינה, תמורת 92.5 מיליון שקל. נציין כי דניה נמצאת בשליטת אפריקה השקעות (כ-75%) המחזיקה גם באפריקה מגורים (51%). חלקה של אפריקה התחדשות בפרויקט 50%. 

מדובר בפרויקט תמ"א 38 הריסה ובנייה ברחוב ז'בוטינסקי 137-135, בתכנונם של משרד האדריכלים גל מרום ומעצב הפנים אלברט אסקולה, והוא יכלול דירות 2.5-5 חדרים, דירות פנטהאוז ודירות גן. 

את ההסכם אישר ביום חמישי האחרון דירקטוריון אפריקה מגורים, המחזיק ב-80% מאפריקה התחדשות, כך על פי הודעת החברה לבורסה מהיום. החברה הבת בבעלות מלאה של דניה, פורמה שירותי קבלנות, תעניק שירותי קבלנות להקמת 68 יחידות דיור במקום 32 דירות קיימות. 

הדירות יוקמו במבנה בן אחד בן שני אגפים בשטח כ-8,250 מ"ר ושתי קומות תת-קרקעיות בשטח 3,080 מ"ר. הסכום יוצמד למדד תשומות הבנייה ויתווסף אליו מע"מ. חלק אפריקה מהסכום: 46 מיליון שקל. תמורת הסכם הקבלנות תשולם בהתאם להתקדמות השלמת הפרויקט בכפוף לאישור המפקח, ועל פי החוזה על העבודות להיות מושלמות תוך 32 חודשים מצו תחילת עבודה.

במסגרת ההחלטה כתב דירקטוריון אפריקה מגורים כי "המשא והמתן עם פורמה בוצע על ידי השותף, בהסתמך על הליך תחרותי אותו קיים על המגרש הצמוד, במסגרתו התקבלו הצעות מ-3 קבלנים , והצעתה של פורמה הייתה המיטבית מבין ההצעות שהתקבלו לאחר שקלול של התמורה החוזית, האיתנות הפיננסית של המציעים, יכולת הביצוע והניסיון.

"בנוסף, תמורת הסכם הקבלנות הינה נמוכה מהאומדן אשר הוכן על ידי השותף באמצעות אנשי מקצוע חיצוניים מטעמו. הצעתה של פורמה מהווה הצעה בתנאי שוק. לכך הצטרפה גם המלצתו של המפקח בפרויקט, אשר ציין כי למיטב הערכתו המקצועית ומומחיותו וההליכים שהתקיימו קודם לסיכום עם פורמה, תמורת הסכם הקבלנות משקפת מחיר העומד בתנאי השוק". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אפריקה ישראלאפריקה התחדשות עירוניתכיכר המדינה בתל אביבבית וגגדניה סיבוס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...