140 מ"ר פלוס מרפסת של 95 מ"ר: זה המחיר שבו מכרה אביסרור משה ובניו פנטהאוז בשדה דב

מדובר בדירה המשתרעת על פני חצי קומה בקומה ה-15 במגדל הפונה לצפון מערב, בפרויקט אשירה בשכונת אשכול בת"א. הדירה נמכרה ב-19.5 מיליון שקל לרוכש פרטי. הפרויקט יכלול 406 יח"ד במגדל בן 34 קומות ושטחי מסחר

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפנטהאוז של אביסרור בשדה דב (viewpoint)הדמיה של הפנטהאוז של אביסרור בשדה דב (viewpoint)

חברת אביסרור משה ובניו  הודיעה אתמול (א') על עסקה למכירת פנטהאוז בשטח 141 מ"ר בפרויקט "אשירה" שדה דב, בשכונת אשכול בתל אביב, תמורת 19.5 מיליון שקל לרוכש פרטי. הדירה שכוללת בנוסף מרפסת בשטח של כ-95 מ"ר, משתרעת על פני חצי קומה בקומה ה-15 במגדלון הפונה לצפון מערב. 

פרויקט אשירה ייבנה על שטח של 7.3 דונם, הכולל 406 יחידות דיור, במגדל מגורים בן 34 קומות ובנייה מרקמית של בנייני בוטיק של 7, 8 ו-15 קומות כולל שטחי מסחר. הפרויקט כולל דירות בנות 6-2 חדרים חדרים עד דירות פנטהאוז במחירים של החל מ-4 מיליון שקל. עוד יכלול הפרויקט שירותי קונסיירז' (שוער), מועדון דיירים לאירועים, אפליקציה ייעודית, מנהלת תיק צמודה ועוד.

הדמיה של הפנטהאוז של אביסרור בשדה דב (viewpoint)הדמיה של הפנטהאוז של אביסרור בשדה דב (viewpoint)

היתר חפירה ודיפון ניתן בחודש שעבר והפריסייל כבר החל במרץ השנה. אדריכל הפרויקט הוא אבנר ישר, ואת הדירות עיצבה האדריכלית דנה אוברזון. 

הדמיה של הפרויקט של אביסרור בשדה דב (viewpoint)הדמיה של הפרויקט של אביסרור בשדה דב (viewpoint)

יורם אביסרור, סמנכ"ל שיווק ומכירות אביסרור משה ובניו : "העסקה משקפת את האטרקטיביות של אשירה והביקוש הגבוה לפרויקט הדגל שלנו, במיקום הנחשק ביותר בשכונת שדה דב בתל אביב. בימים אלה התקבל גם היתר חפירה ודיפון ובקרוב מאד כבר נתחיל בתהליך הבנייה. הפרויקט מתקדם בצורה טובה ואנו שמחים על האמון של הרוכשים החדשים שלנו". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:פנטהאוזאביסרורשדה דבאביסרור משה ובניו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...