סופרין רכשה 70% מפרויקט פינוי-בינוי לבניית 211 דירות במרכז פ"ת

פרסום ראשון: סופרין אחזקות חתמה על הסכם עקרונות לכניסה כשותפה (70%) בפרויקט פינוי-בינוי במתחם בן 5 דונם בן 68 יח"ד הסמוך להיכל התרבות בעיר, אותו קידמה עד היום "טפירו אנשים בונים לאנשים". היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט לקבוצת סופרין הציבורית מוערך בכ-210 מלש"ח

שיתוף הכתבה
צחי סופרין, בעלי קבוצת סופרין (אסף פינצ'וק; 3Dvision)צחי סופרין, בעלי קבוצת סופרין (אסף פינצ'וק; 3Dvision)

פרסום ראשון: קבוצת סופרין אחקות, בשליטת ליאון וצחי סופרין, נכנסה כשותפה לפרויקט במרכז פתח תקווה לבניית  211 דירות עם חברת "טפירו אנשים בונים לאנשים". החברה דיווחה השבוע לבורסה כי היא חתמה על הסכם עקרונות לכניסה כשותפה בהיקף של 70% בפרויקט התחדשות עירונית ברחובות פרץ נפתלי ופרופסור שור, שבמסגרתו ייהרסו 10 בניינים עם 68 יח"ד ובמקומם ייבנו 5 בניינים עם 211 דירות חדשות וחניון תת- קרקעי משותף של 3 קומות.

מדובר במתחם בן 5.3 דונם במרכז העיר, סמוך להיכל התרבות וכ-200 מטר מהקו האדום של הרכבת הקלה. לפי הערכה ראשונית  היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט לקבוצת סופרין , הציבורית, יהיה כ-210 מיליון שקל. מתוך 68 יחידות הדיור הקיימות במקרקעין, נחתמו ביחס ל-54 יחידות דיור הסכמי פינוי-בינוי מול טפירו .

כמו כן דיווחה שלשום סופרין כי השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת איגרות חוב שקליות, סדרה ב' (סדרה חדשה). במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקושי יתר וזאת בהיקף של כ-115.4 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס סכום של כ-80 מיליון שקל.

בקבוצת סופרין מציינים כי גיוס ההון הנוכחי ישמש את החברה, בין היתר, להמשך הפיתוח העסקי שלה, לקידום פרויקטים בתהליכי ייזום, לקליטת פרויקטים חדשים ולתמיכה בהמשך פעילות החברה בעתיד. את מהלך גיוס ההון, הובילו רוסאריו שירותי חיתום ויעקב אקילוב, יועץ לענייני מימון, הנפקות ושוק ההון, אשר שימש כיועץ החברה להנפקה. עו"ד בן גלבוע ועו"ד הדס פוגוזליץ בר אל מטעם משרד גולדפרב גרוס זליגמן ושות' שימשו כיועצים משפטיים של החברה להנפקה. רו"ח רונן אלגרסי שימש את החברה כיועץ לעניינים חשבונאיים וכלכליים להנפקה.

(אילן שוורצזורגן, מנכ"ל קבוצת סופרין (נווה אביאני(אילן שוורצזורגן, מנכ"ל קבוצת סופרין (נווה אביאני

מנכ"ל סופרין אילן שוורצזורגן: "אנחנו מודים למגוון המשקיעים האיכותיים שהביעו אמון בקבוצת סופרין ובהנהלתה, ובפרט בעת הנוכחית בה השווקים סובלים מתנודתיות וחוסר ודאות גבוה עקב המצב הביטחוני. ההשלמה המוצלחת של הנפקת אג"ח ב', בהתאם לתוכניות העבודה שלנו, מחזקת את המיצוב והגמישות הפיננסית של החברה, ותאפשר לחברה לנצל בעתיד הזדמנויות עסקיות ולייצר ערך רב לבעלי המניות. בהזדמנות זו אני רוצה גם להודות לכל עובדי החברה, וכן ליועציה השונים, שסייעו ותרמו להצלחת המהלך".   

גבי כהן, סמנכ"ל הכספים של סופרין , הוסיף: "משך הזמן הממוצע של אג"ח סדרה ב' מאפשר את פריסת החוב לטווח ארוך, תורם בצורה חיובית לנזילותה של החברה ותואם את תוכניות הצמיחה שלה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:סופריןאג"חצחי סופריןהתחדשות עירוניתפתח תקווה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...