ב-100 מלש"ח ל-10 שנים: עזריאלי תשכיר כ-5,500 מ"ר משרדים במתחם עזריאלי TOWN

על פי ההסכם, עזריאלי תשכיר לחברת Switchup את 4 הקומות בבניין E במתחם ברחוב בגין. האכלוס צפוי בחודשים הקרובים. הקבוצה פועלת לקידום תב"ע להעצמת הזכויות במתחם שתאפשר הקמת מגדל לתעסוקה בהיקף של כ-91 אלף מ"ר 

שיתוף הכתבה
דנה עזריאלי על רקע מגדלי עזריאלי TOWN, והדמיה של התוכנית למגדלים בעתיד (זיו קורן, לביא צילומי אוויר, קבוצת עזריאלי)דנה עזריאלי על רקע מגדלי עזריאלי TOWN, והדמיה של התוכנית למגדלים בעתיד (זיו קורן, לביא צילומי אוויר, קבוצת עזריאלי)

קבוצת עזריאלי חתמה בימים האחרונים על הסכם שכירות עם חברת סוויצ'אפ (Switchup), שלפיו יושכרו לסוויצ'אפ כל שטחי ההשכרה למשרדים שבבעלות קבוצת עזריאלי בבניין E שבמתחם עזריאלי TOWN ברחוב מנחם בגין, בשטח כולל של כ-5,500 מ"ר, לרבות החניון התת- קרקעי. מדובר בכל שטחי המשרדים של הבניין בן ארבע הקומות. 

העסקה נחתמה לתקופה של 10 שנים, ואכלוס הבניין צפוי להתרחש בחודשים הקרובים. העסקה צפויה להניב לקבוצת עזריאלי הכנסה של כ-100 מיליון שקל במהלך התקופה.  סוויצ'אפ היא חברה ישראלית (מוחזקת 50% בבעלות פתאל) בעלות יוני פורת, המשכירה משרדים ברמת גמר, בעיקר לחברות הייטק. 

בניין E (לשעבר בית מבני גזית) נרכש על ידי קבוצת עזריאלי בשנת 2018, בתמורה ל-260 מיליון שקל, והוא כולל זכויות בנייה  נוספות של 20 קומות משרדים, בשטח של כ-21,000 מ"ר. הקבוצה פועלת בימים אלה לקידום תב"ע להעצמת הזכויות במתחם, בשיתוף עם עיריית תל אביב, שתאפשר לקבוצה להקים מגדל תעסוקה בהיקף של כ-91,000 מ"ר. 

הבניין הוא חלק ממתחם עזריאלי TOWN, הכולל גם מבנה משרדים בשטח של כ-50 אלף מ״ר (36 קומות), מגדל מגורים בשטח של 21 אלף מ"ר (50 קומות, 212 יחידות דיור), כ-2,000 מ״ר של שטחי מסחר וחניון תת-קרקעי. בין כל אלה מתפרש פארק עירוני רחב עבור דיירי המשרדים, דיירי מגדל המגורים ולקוחות המסחר.

הפרויקט ממוקם בסמיכות לתחנת הרכבת הקלה, בין שדרות מנחם בגין לנתיבי איילון, בפינת רחוב שאול המלך (עם חיבור בין התחנה לפרויקט) ובמרחק הליכה קצר לתחנת רכבת השלום, בסמוך לקניון עזריאלי תל אביב.  

את קבוצת עזריאלי יצגו בעסקה עו"ד חגית בבלי ועו"ד מאי ארליך ממשרד ארנון, תדמור-לוי ואת סוויצ'אפ יצגו עו"ד עמרי שילה ועו"ד מורן רביע-פררה ממשרד פישר, בכר, חן, וול, אוריון ושות'.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עזריאליקבוצת עזריאלימשרדיםפתאלהייטקמגדלי עזריאלי TOWN
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...