פרסום ראשון: האדריכל שי אללוף מונה לתפקיד מהנדס העיר רמת השרון

לאחר 5 שנים בתפקיד אדריכל העיר ומנהל אגף התכנון של רמת גן, השבוע נבחר שי אללוף (45) לשמש כמהנדס העיר רמת השרון. הוא יחליף בתפקיד את האדריכלית עירית טלמור שהודיעה לאחרונה על פרישה. אללוף: "אני נכון לאתגרים ההנדסיים והתכנוניים של רמת השרון"

שיתוף הכתבה
האדריכל שי אללוף (אורית גז)האדריכל שי אללוף (אורית גז)

האדריכל שי אללוף נבחר ביום ראשון השבוע לתפקיד מהנדס העיר רמת השרון, זאת לאחר שבחמש השנים האחרונות שימש כאדריכל העיר ומנהל אגף התכנון של עיריית רמת גן. הוא יחליף בתפקיד את מהנדסת העיר הפורשת, האדריכלית עירית טלמור, ששימשה בתפקיד לאורך 7 שנים.

אללוף, בן 45, מילא שורת תפקידים בשלטון המקומי. בין היתר שימש כאדריכל העיר עכו, ובמהלך תקופה זו אף נבחר ב-2016 לרשימת הצעירים המבטיחים של דה מרקר, בהיותו בן 37. כמו כן שימש כאדריכל אזורי בעיריית ירושלים והתמחה כאדריכל במשרדה של עדי כרמי מלמד, כלת פרס ישראל לאדריכלות.

כאדריכל העיר רמת גן עסק בגיבוש ומימוש מדיניות ההתחדשות העירונית בעיר, פיתוח מגדלי מתחם הבורסה, תכנון מבני ציבור מתקדמים, פיתוח נופי של המרחב הציבורי ושימור אתרים היסטוריים. הוא בוגר תואר בארכיטקטורה מבצלאל ותואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל אביב.

מאללוף נמסר: "אני מודה לראש העיר איציק רוכברגר, להנהלת העיר ולמועצת העיר הנכבדה על בחירתם בי ועל האמון. אני נכון לאתגרים ההנדסיים והתכנוניים של רמת השרון, בהם שמירת אופייה הייחודי לצד פיתוחה העתידי הנרחב. אני מבקש להודות לראש העיר רמת גן, מר כרמל שאמה הכהן, למהנדסת העיר רמת גן סיגל חורש ולצוותי התכנון וההנדסה בעיר על הגיבוי המקצועי ועל שנים מלאות עשייה פורייה ושותפות לטובת תושבי העיר".

כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן, מסר: ״אני מודה לשי אללוף על עבודתו רבת השנים ותרומתו המשמעותית לפיתוח העיר רמת גן ויצירת קו הרקיע החדש שלה. העבודה הקשה של שי בקידום התחדשות עירונית לצד שימור ערכי הנוף ההיסטוריים של העיר נשאה פירות רבים, ואני מאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש כמהנדס העיר רמת השרון״. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שי אללוףעיריית רמת השרוןרמת השרוןעיריית רמת גןרמת גן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...