בלעדי: בכיר לשעבר באנבידיה רכש דירה ב-29 מיליון שקל במושבה הגרמנית בירושלים

למרכז הנדל"ן נודע כי בוב (רוברט) ג'ואל שרבין, עד לאחרונה דובר וסמנכ"ל תקשורת ארגונית בענקית השבבים העולמית, רכש עם בת זוגו דו-משפחתי בבירה, כחלק מהליך עלייתם לישראל. שטח הדירה 323 מ"ר, היא בת 6 חדרים וכוללת חניה צמודה לשני רכבים

שיתוף הכתבה
הבניין במושבה הגרמנית שבו נרכשה הדירה (צולם באמצעות מערכת simplex 3D) הבניין במושבה הגרמנית שבו נרכשה הדירה (צולם באמצעות מערכת simplex 3D)

דירה בשכונת המושבה הגרמנית בירושלים נמכרה לפני כחודש וחצי במחיר של כ-29 מיליון שקל (7.87 מיליון דולר). למרכז הנדל"ן נודע שהרוכש הוא בוב (רוברט) ג'ואל שרבין, עד לאחרונה דובר וסמנכ"ל תקשורת ארגונית בחברת אנבידיה (Nvidia) העולמית, עם זוגתו מולי בלאום שרבין,  העוסקת במקצוע רפואי. השניים רכשו את הדירה למטרת מגורים, כחלק מהליך העלייה שלהם לישראל. כיום מתגורר הזוג בלוס אלטוס, פרבר יוקרה של סן חוזה בקליפורניה.

שטח הדירה הרשום הוא 323 מ"ר, ואילו שטחה לצורך ארנונה הוא 299 מ"ר. הדירה בת 6 חדרים ומתפרשת על 2 קומות בבניין בן 3 דירות ו-4 קומות. עוד כולל הנכס חניה צמודה לשני רכבים. הבניין נבנה בשנת 2000.

שרבין בוגר תואר ראשון באנגלית ממכללת קלמזו קליפורניה ותואר שני בעיתונאות מאוניברסיטת נורת'ווסטרן. אל אנבידיה הגיע ב-2009 לאחר חמש שנים כדובר HP העולמית, שם ניהל את הפעילות התקשורתית והשיווקית לגבי רכישה ואינטגרציה של מערכות נתונים אלקטרונית (EDS), ולפני כן עסק בתקשורת ארגונית בחברה. לפני עבודתו ב-HP היה בתפקידי תקשורת בכירים בבנקים מריל לינץ' ו-HSBC ובחברת המחשבים גייטוואי. לפני כן שימש ככתב וראש דסק בחדשות דאו ג'ונס בהונג קונג, שטוקהולם  וניו יורק, ובתפקידים עיתונאיים נוספים. על פי עמוד הלינקדאין שלו הוא פרש באפריל השנה.

בת זוגו של שרבין, מולי בלאום שרבין, עוסקת כאמור ברפואה. במקרה או שלא במקרה, בבניין בו רכשו את דירתם גרים גם בכירים בבית החולים שערי צדק בעיר.

שרבין לא מסר תגובה לידיעה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דירות יוקרהירושליםהמושבה הגרמניתתושבי חוץעולים חדשים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...