בבת גלים, ליד הים: מבנים ותדהר גברו על 20 חברות וזכו בפינוי-בינוי ל-900 דירות

במסגרת הפרויקט, יפונו במתחם הבריגדה בחיפה כ-300 יח"ד וייבנו גם מבני ציבור ושטחי מסחר, בעלות הקמה של כ-1.5 מיליארד שקלים. המתחם הקיים כולל 14 מבנים, סמוך לטיילת בת גלים ולכביש 2. התמורה לדיירים היא תוספת 25 מ"ר לדירה + מרפסת וחניה

שיתוף הכתבה
מבעלי קבוצת מבנים יוסי לחם ויו"ר קבוצת תדהר גיל גבע, על רקע הדמיה של הפרויקט בבת גלים (מיכה בריקמן, רונן אקרמן, Olin) מבעלי קבוצת מבנים יוסי לחם ויו"ר קבוצת תדהר גיל גבע, על רקע הדמיה של הפרויקט בבת גלים (מיכה בריקמן, רונן אקרמן, Olin)

קבוצת מבנים התחדשות עירונית וחברת תדהר זכו לאחרונה במכרז דיירים בפרויקט פינוי-בינוי לבניית 900 דירות חדשות במתחם הבריגדה בבת גלים בחיפה, לאחר שנבחרו על פני מעל 20 חברות מובילות בענף, בהן שיכון ובינוי , צמח המרמן , בית וגג וגשם אחזקות. 

במסגרת המכרז, יפונו כ-300 יחידות דיור ובמקומן ייבנו כ-900 יח״ד בבנייה מרקמית, שטחי מסחר ומבני ציבור, בעלות הקמה של כ-1.5 מיליארד שקל. המתחם פרוס על רחובות סמטת הצנחנים, סמטת דב הוז, סמטת מונש, רחוב קלח ועוד רחובות קטנים. המתחם הקיים הינו בשטח של 18.5 דונם, הכולל 14 מבנים ישנים וסמוך לטיילת בת גלים ולכביש 2.

ייחודו של הפרויקט, לפי החברות, הוא בהיקפו ובקרבה לים. התמורה לדיירים היא תוספת 25 מ"ר לדירה + מרפסת וחניה. בשלב זה מספר המבנים והקומות נמצאים בשלב הדיונים עם העירייה. הבנייה הראשונית תהיה מרקמית ובהמשך ייבנו מגדלים. נוסף לכך ישומרו ויפותחו השבילים הירוקים ויהיה ומעבר למבנה אגד הישן, שמהווה היום "פיל לבן", וכן מעבר לים.  

הדמיה של הפרויקט בבת גלים (Olin) הדמיה של הפרויקט בבת גלים (Olin)

אדריכלי הפרויקט הם s.o architecture של שחר לולב, עורכי הדין מטעם היזם הם משרד פישר-בכר ומטעם הדיירים עו"ד אורלי מנדלסון, עו"ד גיא פייביש ומשרד פרימס שילה גבעון.

מבנים התחדשות עירונית חולשת על כ-13,000 יח״ד בשלבים שונים ונמצאת בשותפות אסטרטגית עם קבוצת תדהר . למבנים מספר פרויקטי דגל, בהם אמיל זולא בחיפה שבמסגרתו יהרסו 108 יח״ד וייבנו 540 יח״ד, כמעט כולן עם נוף ישיר לים (הפרויקט בשותפות עם קבוצת בן דוד הירושלמית), פרויקט נוסף הוא מתחם מפרץ שלמה בחולון במסגרתו ייבנו מעל 900 יח״ד בשותפות עם תדהר, ופרויקט במתחם כצנלסון עליית הנוער בגבעתיים עם כאלף דירות.

יוסי לחם, בעלים ומנכ״ל משותף בקבוצת מבנים: "כחלק מהשותפות עם תדהר , החברות שמו לעצמן למטרה ליזום יחד מתחמים גדולים ומשמעותיים בלב אזורי הביקוש בישראל, אנו במבנים עדיין זוכרים את המגרש הביתי שלנו, המקום שבו הכל התחיל, חיפה. שמנו לעצמנו למטרה לבנות ולהשפיע על העיר ועל עתידה ואנו מודים לדיירים היקרים על הבחירה בנו". עוד מציין לחם כי מדובר באחד הפרויקטים הגדולים בארץ בקרבה לים.

עמי פליישר, סמנכ״ל פיתוח עסקי בתדהר: "אנו רואים בחיפה עיר חשובה, מהיפות בישראל, אבל כזו שיש בה עוד הרבה פוטנציאל לא ממומש. שמנו לעצמנו למטרה, יחד עם קבוצת מבנים ליזום ולבנות מתחמים משמעותיים וגדולים באזורי ביקוש. חיפה בכלל ושכונת בת גלים בפרט, היו והינן חלק ממטרות אלה. שמחים על הזכיה וממשיכים בבניין הארץ".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםפינוי בינוי חיפהבת גליםמבנים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...