אושרה תוכנית פינוי-בינוי של ICR בדרום הרצליה: 170 יח"ד ייבנו במקם 56 יח"ד קיימות

הפרויקט מקודם בשכונת הרצליה הצעירה הגובלת ברמת השרון מדרום. הבנייה החדשה תיעשה ב-6 בניינים בני 7-9 קומות. החברה צופה רווח גולמי של 70 מיליון שקל מהפרויקט

שיתוף הכתבה
מנכ״ל ICR מורדי שבת על רקע הדמיה של הפרויקט בדרום הרצליה (אמיר לוי, אלכס לובימוב)מנכ״ל ICR מורדי שבת על רקע הדמיה של הפרויקט בדרום הרצליה (אמיר לוי, אלכס לובימוב)

הוועדה המקומית אישרה היום (ד') למתן תוקף את תוכנית ההתחדשות במתווה של פינוי-בינוי שמקדמת חברת ICR ברחוב רבי עקיבא בהרצליה. במסגרת התוכנית צפויה החברה לבנות 170 יח"ד. זאת במקומן של 56 דירות קיימות. את התכנית יזמה חברת ICR. בהודעה שהוציאה היום מסרה החברה כי ההכנסות הצפויות מהפרויקט עומדות על כ-340 מיליון שקלים וכי הרווח הגולמי הצפוי עומד על כ-70 מיליון שקלים.

הפרויקט, ששטחו 6.5 דונמים, מקודם בשכונת הרצליה הצעירה הממוקמת בדרום העיר וגובלת ברמת השרון מדרום, בשכונת נווה אמירים ממערב ובמתחם תע"ש השרון ממזרח. הפרויקט עצמו תחום בין הרחובות רבי עקיבא, בן יהודה וגורדון, בשטח שבו ניצבים כיום 4 בניינים שנבנו בשנות ה-60 של המאה שעברה: 2 בנייני רכבת (רבי עקיבא 9, 11), ו-2 בנייני H (בן יהודה 96, גורדון 60), הכוללים בסך הכל 56 יח"ד. מבנים אלה צפויים להיהרס לטובת הקמת פרויקט מגורים הכולל 6 בניינים בני 7-9 קומות, הכוללים סך הכל 170 יח"ד.

מתוך 170 הדירות שייבנו, 114 ישווקו על ידי היזם, ויתר הדירות הן דירות התמורה לדיירים. כמו כן, חברת ICR תקים קרן מיוחדת באמצעותה תממן תחזוקה לזכאים. התכנית נערכה על-ידי ניר חן ממשרד חן אדריכלים NCA.

חברת ICR בניהולו של מורדי שבת, היא חברה יזמית הפועלת בתחום הנדל"ן, ונמצאת בבעלות משותפת של ישראל קנדה , שבשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר, ושל ראם החזקות שבשליטת האחים נקש, רז עודד ואבי חורמרו.

הפרויקט ברבי עקיבא מצטרף לשורת פרויקטים נוספים שמקדמת ICR בעיר. ביניהם, פרויקט פינוי-בינוי ברחוב בר כוכבא שבשכונת נווה ישראל, הכולל 400 יח"ד ב-8 בניינים בני 7-14 קומות עם שדרת מסחר וחללים משותפים - ונמצא בבנייה מתקדמת. עוד באותו הרחוב מקדמת החברה את תוכנית "בר כוכבא 86" הכוללת הריסה של שלושה בנייני מגורים בני 24 יח"ד, ובניית 70 יח"ד חדשות ב-2 בניינים בני 6.5-7 קומות. עוד מקדמת החברה בהרצליה את פרויקט המסילה הרצליה B, שנמצא אף הוא בבנייה מתקדמת, במסגרתו בונה החברה שכולל 54 יח"ד בשלושה מבנים. במתחם מעונות שרה במרכז הרצליה, מקדמת החברה פרויקט במסגרתו ייהרסו 244  יחידות במקומן ייבנו 645 יח"ד במספר מבנים בני 9-15 קומות.

מנכ״ל ICR מורדי שבת, אמר היום בעקבות החלטת הוועדה המקומית כי "חברת ICR פעילה בהרצליה הן בעולמות ההתחדשות העירונית והן בפרויקטים יזמיים. הרצליה נמצאת בתנופת פיתוח אדירה וכבר היום מושכת אליה אוכלוסייה חדשה, צעירה ואיכותית. השילוב של התחדשות עירונית , מאפשר לשפר את איכות הדיור ואת איכות החיים של התושבים הוותיקים יחד עם יצירת ההזדמנות לבני הדור הצעיר של השכונה להמשיך ולגור בה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ICRהרצליהישראל קנדהפינוי בינוי ICR ישראל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...