נדל"ן בקצרה: כנס של עזריאלי בת"א, זכיין חדש לדרכנו וחותם איכות ליורופה נדל"ן

בכירי עולם האדריכלים והמעצבים הגיעו לחנוך את המתחם החדש של ניגא שף בהרצליה פיתוח, אנשי אקדמיה מתחומי האדריכלות השתתפו בכנס "תכנון מרחב מקיים", יורופה נדל"ן זכתה בחותם האיכות של "דן אנד ברדסטריט", ואופיר צור הצטרף כזכיין לרשת דרכנו

שיתוף הכתבה
מימין: גלית גל, מנכ"לית קרן עזריאלי, דנה עזריאלי, יו"ר קרן עזריאלי ישראל וטל מילס, מנכ"לית המועצה הישראלית לבנייה הירוקה (דני מרון)מימין: גלית גל, מנכ"לית קרן עזריאלי, דנה עזריאלי, יו"ר קרן עזריאלי ישראל וטל מילס, מנכ"לית המועצה הישראלית לבנייה הירוקה (דני מרון)

כנס "תכנון מרחב מקיים 2024" של קרן עזריאלי נערך בת"א

מאות סטודנטים ואנשי אקדמיה מתחומי האדריכלות השתתפו בכנס "תכנון מרחב מקיים" באקספו ת"א שנערך ביוזמת קרן עזריאלי ובשיתוף המועצה הישראלית לבנייה ירוקה . הכנס כלל דיון עם בכירים מהרשויות ומהחברה האזרחית שהובילו בהצלחה את חקיקת התו הישראלי לבניה ירוקה.

את הכנס פתחה יו"ר קרן עזריאלי ישראל, ויו"ר קבוצת עזריאלי , דנה עזריאלי, שהדגישה כי נושא הסביבה הוא בעל קשר אדוק לציונות: "בעוד מספר שנים, מדינת ישראל הקטנה תכלול 16 מיליון תושבים וצריך לתת את הדעת כיצד לאכלס את כולם באופן נכון, אחראי ומקיים. עריכת כנס זה הוא חלק מהחזון שלנו, לעודד את דור העתיד לשאול שאלות, לייצר השראה מפרויקטים עתידיים וללמד את כולנו איך לבנות ירוק יותר, כי אין לנו ארץ אחרת".

לדברי טל מילס, מנכ"לית המועצה הישראלית לבנייה הירוקה: "בידיים של הדור הצעיר לבנות מרחב מקיים ואיכותי ולכן אנו מאמינים כי כנסים מסוג זה, תורמים להעלאת המודעות, להנגשה למקרי בוחן מעוררי השראה ולארגז כלים פרקטיים שיובילו לבנייה ירוקה ולמרחב בנוי מקיים שהם חלק מהכלים המרכזיים להפחתת גזי חממה בסקטור הבנייה, לצמצום השימוש במשאבים מתכלים ולמיתון תופעת איי החום העירוני".

יורופה נדל"ן זכתה בחותם האיכות של "דן אנד ברדסטריט"

חברת יורופה נדל"ן קיבלה החודש את חותם האיכות של חברת "דן אנד ברדסטריט" - "תו איכות" אשר מטרתו להקל על תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן לקראת ביצוע התקשרות עסקית עם חברה ו/או בית עסק. הענקת החותם מבוססת מקצועית על סמך מידע וניתוח פיננסי מעמיק של בית העסק.

יורופה נדל"ן מקבוצת יורופה הינה החברה הגדולה בישראל לשווק השקעות נדל"ן בפורטוגל. החברה נותנת מענה כולל לביקוש ההולך וגואה בשנים האחרונות להשקעות נדל"ן בפורטוגל. החברה נהנית מהבסיס האיתן של קבוצת יורופה בתחומי יזמות הנדל"ן, ההשקעות והשירותים המקצועיים בישראל ובפורטוגל ופועלת ממשרדיה בישראל ובפורטוגל. 

אסף מולכו, אדריכל וממייסדי חברת יורופה נדל"ן: ״כולם כבר יודעים שמדד dun & bradstreet עושה סדר ומייעל את קבלת ההחלטות מצד בעלי דירות ומשקיעים הפועלים בענף הנדל״ן ובהתחדשות העירונית בארץ. לזהות המשווק והיזם, בעיקר בהשקעות בחו"ל, ישנה חשיבות רבה בבחינת טיב, יציבות וביטחון ההשקעה. לא זו בלבד, שחברת יורופה נדל״ן משווקת את הפרויקטים של היזמים החזקים, המובילים והוותיקים בפורטוגל עם דוחות איתנות פיננסית של dun & bradstreet, מהחודש היא גם מתגאה בחותם האמינות הנכסף מטעמה" 

אופיר צור הצטרף כזכיין לרשת דרכנו

אופיר צור הצטרף כזכיין לרשת דרכנו לייעוץ משכנתאות. צור שימש בעשור האחרון כיועץ עצמאי לכלכלת המשפחה וליווה משפחות להתנהלות כלכלית נכונה. רשת דרכנו לייעוץ משכנתאות הוקמה בשנת 2017 כחלק מקבוצת ארי מגורים לשיווק נדל"ן. הרשת כוללת 12 יועצי משכנתאות זכיינים כאשר הקבוצה מספקת להם גישה לאלפי רוכשי דירות בכל שנה לצד ליווי מקצועי ועסקי.

אופיר צור (צחי קיבשטיין)אופיר צור (צחי קיבשטיין)

אופיר צור ציין כי בחודשים האחרונים חלה התאוששות בביקושים לדירות חדשות ובאמצעות ההצטרפות לרשת הוא מקבל גישה ללקוחות פוטנציאליים הרוכשים כיום דירות, וכן ליווי מקצועי מצד הנהלת הרשת בעיקר במקרים של תיקי משכנתא מורכבים.

ייחודה של רשת דרכנו לייעוץ משכנתאות בבעלותם של אוהד אסרף ומאור אוחנה בכך שהיא מהווה חלק מקבוצת ארי מגורים, המשווקת כ- 3000 יחידות דיור בשנה עבור יזמים מובילים בכל רחבי הארץ. שיטת העבודה שלה מבוססת על מתן ייעוץ ראשוני בתחום המימון כבר במשרדי המכירות תוך שת"פ הדוק בין סוכני המכירות של ארי מגורים ויועצי המשכנתאות של דרכנו. יועצי המשכנתאות מסייעים לסגירת עסקאות באמצעות מתן פתרונות מימון ונהנים מגישה ישירה לפלטפורמה המאפשרת להם לגייס לקוחות.

ניגא שף FOR HOME חנכה מתחם חדש בהרצליה 

העיתונאי והמגיש דני קושמרו הגיע לאולם התצוגה החדש של "ניגא שף FOR HOME" ושכניהם למתחם העיצוב שבהרצליה פיתוח, והרצה בפני אדריכלים ומעצבים על  "מאחורי הקלעים של המלחמה". בין האורחים היו דמויות בולטות בעולם האדריכלים והמעצבים בהם עודד לביא, דנה אוברזון, ליעד יוסף, מקס ואלי קינן, בועז שניר, הילה ישראלביץ ועוד.

אירוע ניגא שף FOR HOME. צילום: FOB AGENCYאירוע ניגא שף FOR HOME. צילום: FOB AGENCY

יעל מוסקוביץ', סמנכ"לית השיווק של "ניגא שף FOR HOME" קיבלה את פניהם של האורחים הרבים למתחם החדש של החברה, שמתמחה במותגי פרימיום למטבח.  מתחם התצוגה החדש שבהרצליה פיתוח מוקדש למטבחי חוץ, הראשון מסוגו, עוצב על ידי המעצב ליעד יוסף, כפטיו ייחודי בקונספט גן בוטני תחת כיפת השמים המציג את מטבחי החוץ של המותג האיטלקי המוביל FOGHER. המתחם הבוטיקי, בשטח של כ- 80 מ"ר, בהשקעה של כ- 700,000 שקל. 

לדברי מוסקוביץ', "אנו נרגשים להרחיב את קשת המוצרים ומותגי הפרימיום למטבח, כאשר כעת הבמה כולה מיועדת למטבחי החוץ. במתחם התצוגה החדש, דגמים יחודיים של מטבחי חוץ מודולאריים, ושלל אלמנטים ומוצרים שיעשירו את חוויית האירוח, ויתאימו הן למרפסת קטנה, והן לגינה גדולה ורחבת ידיים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חדשות הנדל"ןדנה עזריאלייורופה נדל"ןדרכנו ייעוץ משכנתאותאדרכילותיורופה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...