דיווח: האוליגרך ולרי קוגן מכר את הפנטהאוז שבבעלותו בטיילת ת"א תמורת 120 מלש"ח

האוליגרך הרוסי מכר את הפנטהאוז שבפרויקט sea one  בטיילת הרברט סמואל לאיש העסקים הלונדוני מייקל שיינה ו-ויוי (אביבית) אירני, בתו של איש העסקים אברהם אירני. על פי הדיווח ב"דה מרקר" העסקה נחתמה כבר בנובמבר. את הנכס רכש אירני לפני 15 שנה עבור 11 מיליוני שקלים, ומאז השקיע עוד כמה עשרות מיליונים בעיצובו

שיתוף הכתבה
קו החוף של תל אביב (שאטרסטוק)קו החוף של תל אביב (שאטרסטוק)

האוליגרך הרוסי-ישראלי ולרי קוגן מוכר את הפנטהאוז שבבעלותו, הממוקם בקו הראשון לים מול חופי תל אביב, תמורת כ-120 מיליון שקל. כך מדווח היום (ד') "דה מרקר". על פי חשיפת העיתון, רוכשי הפנטהאוז שבפרויקט sea one  בטיילת הרברט סמואל, הם איש העסקים הלונדוני מייקל שיינה ו-ויוי (אביבית) אירני, בתו של איש העסקים אברהם אירני. עוד על פי הדיווח העסקה נחתמה כבר בנובמבר.

לקוגן, מבעלי נמל התעופה הבינלאומי דומודדובו ברוסיה, היסטוריה עשירה בכל קשור לנכסי יוקרה. ב-2008 רכש חמש וילות צמודות בקיסריה אשר התפרשו יחד על שטח של 11.5 דונם תמורת 64 מיליון שקל, הרס את כולן ובנה טירת ענק במקומן.

בשנת 2009 רכש את דירת הפנטהאוז ב-sea one תמורת 110 מיליון שקל, במה שנחשב לעסקת הנדל"ו היקרה בהיסטוריה נכון לאותה עת. הפנהאוז המהווה איחוד של חמש דירות, מתפרש על פני כלל הקומה ה-23 בפרויקט היוקרה, בשטח של 1,087 מ"ר. עוד השקיע קוגן סכום המוערך בכמה עשרות מיליוני שקלים נוספים בעיצוב ובאבזור הדירה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:תל אביבשוק היוקרהולרי קוגן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...