אסון בבת ים: פועל נהרג לאחר שמשאית התהפכה לתוך בור באתר בנייה של קב' מזרחי

במסגרת התאונה התהפכה משאית מנוף אל תוך בור בעומק של כ-15 מטרים ברחוב אהוד קינמון ברובע העסקים. לאחר פעולות חילוץ שנעשו במקום, דיווחו חובשים ופראמדיקים של מד"א על פועל כבן 50 ללא סימני חיים

שיתוף הכתבה
המשאית שהתהפכה והביאה למות הפועל (דוברות מד"א)המשאית שהתהפכה והביאה למות הפועל (דוברות מד"א)

פועל בנייה נהרג הבוקר (ג') בתאונה באתר בנייה של קבוצת מזרחי בבת ים. במסגרת התאונה התהפך רכב כבד, ככל הנראה משאית מנוף, אל תוך בור בעומק של כ-15 מטרים. לזירה הגיעו כוחות משטרה, כבאות והצלה, ואנשי מד"א, ולאחר פעולות חילוץ מורכבות שנעשו במקום, דיווחו חובשים ופראמדיקים של מד"א על פועל כבן 50 ללא סימני חיים וקבעו את מותו.

אתר הבנייה שבו ארעה התאונה נמצא ברחוב אהוד קינמון בעיר, ברובע העסקים המתחדש ובסמוך למרכז הקניות "בתימון". באתר זה מקדמת קבוצת מזרחי את הפרויקט "מגדל אברהם", מגדל בן 50 קומות בערוב שימושים, שצפוי לכלול מגורים, משרדים, מלונאות ומסחר.

סגן מנהל מרחב איילון במד"א פראמדיק רמי מאושר וחובש בכיר במד"א חגי נתני סיפרו: "שנכנסו לאתר בנייה ראינו מלמעלה את המשאית כשהיא הפוכה על צידה סתחתית הבור בעומק של כ-15 מטר. הובילו אותנו אל המשאית וראינו פועל שוכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. תוך כדי  פעולות חילוץ מורכבות ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

מקבוצת מזרחי טרם נמסרה תגובה.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בטיחות באתרי בנייהקבוצת מזרחי ובניובת יםתאונות בנייה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...