תמורת כ-3.35 מיליון שקלים: בית ההשקעות מור הגדיל את אחזקותיו בקרדן והפך לבעל עניין

מור השקעות הפכה לבעלת עניין בקבוצת קרדן לאחר שרכשה 787 אלף מניות. 525 אלף מהמניות רכשה דרך מור גמל ופנסיה ו-235 דרך מור קרנות נאמנות. בכך הצטרפה לכלל ביטוח עם 15%, הפניקס עם 8%, ומגדל עם 6%

שיתוף הכתבה
מנכ"ל קרדן נדל"ן, עמוס דאבוש (יח"צ קרדן נדל"ן)מנכ"ל קרדן נדל"ן, עמוס דאבוש (יח"צ קרדן נדל"ן)

בית ההשקעות מור מגדיל את אחזקותיו בקרדן נדל"ן והופך לבעל עניין בחברה. מור יגדיל את אחזקותיו בקרדן מ-4.8% כיום ל-5.16% לאחר הרכישה, לאחר דילול מלא. זאת לאחר שמור רכש 787 אלף מניות בשער של 426.32 אגורות, כלומר תמורה של כ-3.35 מיליון שקלים. כך דיווחה קרדן נדל"ן היום (ב') לבורסה. 525 אלף מהמניות רכשה מור דרך מור גמל ופנסיה ו-235 אלף מניות דרך מור קרנות נאמנות. שווי ההחזקה הנוכחי של מור בקרדן עומד על 42 מיליון שקל לפני הרכישה. 

מור השקעות היא חברה ציבורית בשליטתן המשותפת של משפחות לוי ומאירוב, המחזיקות יחדיו בכ-52.68% מהונה המונפק של מור השקעות, בניהולם המשותף של אלי ויוסי לוי.  

בכך הצטרפה מור למוסדיים נוספים המחזיקים בקרדן נדל"ן, כלל ביטוח עם 15%, הפניקס עם 8%, ומגדל עם 6%. השליטה בקרדן נדל"ן היא בידי קרדן ישראל (59.28%), בשליטת אבנר שנור (35%), גיל דויטש (23%) ואהרן בירם (23%), ומנהל אותה עמוס דאבוש.

מור בית השקעות הוא בית השקעות ישראלי ציבורי, אשר הוקם ב-2006 והונפק בבורסה בתל אביב ביולי 2017. בית ההשקעות מנהל נכסים בהיקף של עשרות מיליארדי שקלים במגוון מוצרים. יחסית למוסדיים אחרים, פעילות הנדל"ן שלה בישראל בשיעור נמוך יותר.

מור היא גם בעלת עניין באאורה בשיעור כ-5%. בעבר הייתה בעלת עניין גם באפריקה מגורים ובסלע נדל"ן. נוסף על כך הקימה את קרן ההשקעות מלאגה, שמשקיעה ישירות בנדל"ן בעיר מלאגה בספרד וסביבותיה, שגייסה מהכשרה ביטוח 32 מיליון שקל בספטמבר האחרון. קרדן נדל"ן נסחרת נכון להיום בשווי של 787 מיליון שקל. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הפניקסכלל ביטוחמור השקעותקרדן נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...