במחיר שיא: זה הסכום בו מכרה צרפתי ובניו פנטהאוז בפרויקט ההתחדשות הראשון ביישוב אזור

מדובר בדירת פנטהאוז בקומה ה-22 והאחרונה ברחוב קפלן באזור, שנמכרה תמורת 6.2 מיליון שקל - מחיר שיא ביישוב על פי נתוני רשות המסים. הדירה, אותה רכשה משפחה מחולון, חולשת על 180 מ"ר וכוללת גם מרפסת בשטח 107 מ"ר, 2 חניות תת קרקעיות ומחסן. הפרויקט כולו יכלול 3 מגדלים בני 22 קומות עם 320 דירות

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט של צרפתי צבי ובניו באזור (זיתוני הדמיות) הדמיה של הפרויקט של צרפתי צבי ובניו באזור (זיתוני הדמיות)

חברת צרפתי ובניו מכרה בשבועות האחרונים פנטהאוז בקומה 22 מתוך 22 קומות בפרויקט "צרפתי AZOR" ברחוב קפלן ביישוב אזור, תמורת 6.2 מיליון שקל. דירת הפנטהאוז נמכרה למשפחה מחולון. מדובר בדירה בעלת 6 חדרים החולשת על כ-180 מ"ר, וכוללת גם מרפסת בשטח 107 מ"ר, 2 חניות תת קרקעיות ומחסן. העסקה קבעה שיא במחיר מכירה לדירה בישוב אזור, על פי נתוני רשות המיסים.

הפרויקט יכלול 3 מגדלים והוא פרויקט ההתחדשות העירונית הראשון באזור. מדובר בפרויקט פינוי-בינוי ברחוב קפלן, שבמסגרתו נהרסו שני בנייני רכבת ועתיד להיהרס מבנה נוסף, עם 96 דירות ישנות בסה"כ ,ובמקומם יוקמו כאמור שלושה מגדלים בני 22 קומות כל אחד ובהם כ-320 יחידות דיור.

כרגע הפרויקט נמצא בשלב א' בבניה שבמסגרתו נבנים 2 מגדלים בקפלן 5-3 ,עם תמהיל דירות של 3 עד 5 חדרים, מיני פנטהאוז ופנטהאוזים עם 6 חדרים. נוסף על כך, ייבנה מגדל שלישי בשלב ב׳ בקפלן 7. הפרויקט בתכנון כנען שנהב אדריכלים כולל  לובי עם 5 מעליות מהירות וחלל כפול, טרקלין דיירים מעוצב הכולל עמדות עבודה, חניה תת קרקעית ופיתוח סביבתי.

לדברי נדב בריח, משווק בצרפתי צבי ובניו, בהשוואה למחירים בישוב אין ספק שמדובר בעסקה במחיר גבוה שמשקפת את איכות וביקוש הפרויקט. "עסקת רכישת הפנטהאוז משקפת מחיר של כ-34,500 אלף שקל למ"ר (ובחישוב מחיר למ"ר מבונה אקוויוולנטי, 1/3 מרפסת, 28,748 שקל למ"ר). על פי נתוני אתר מדלן , המחיר הממוצע למ"ר בעיר הוא כ-26,500 שקל למ"ר, כך שהעסקה מעידה על הנתונים הייחודיים של הפרויקט והדירות בו. בחודש אוקטובר 2021 למשל, נחתמה עסקה בישוב לרכישת דירת גג בת 5 חדרים שנבנתה ב-2018, בשטח של 165 מ"ר - תמורת 4.15 מיליון שקל".

לדברי בריח, "בימים אלה הלקוחות מבקשים לחזק את תחושת הביטחון, מה שבא לידי ביטוי ברצון לקנות דירה בפרויקט של בניין למגורים חדש הכולל ממ"ד, מרפסת ענקית וחניה תת קרקעית. באזור אנו עדים להתעניינות בקרב תושבי הישוב ואזורים נוספים כמו חולון ת"א ור"ג, המעוניינים בדירה באזור חדש ומתפתח המשלב חיי קהילה ענפים, שטחים ירוקים ונגישות לת"א".

לדברי רוכש הדירה, "מדובר בדירה ובפרויקט שנראו לנו נכונים כמקום המגורים החדש שלנו עוד לפני המלחמה. דירה חדשה במיקום טוב ובנגישות לכבישים הראשיים לצד סביבה כפרית שבה לא יבנו לגובה, ביישוב קהילתי בלב גוש דן. אנו אמנם בתקופת מלחמה אבל אני מבין שזה זמן נכון לבצע כרגע רכישת דירה". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:צרפתי צבי ובניופינוי בינוי אזורהתחדשות עירוניתצרפתי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...