לאחר כשנה וחצי בתפקיד: מנכ"ל שופרסל נדל"ן אורן הוד הודיע על התפטרותו

עזיבתו של הוד שמונה לתפקיד בנובמבר 2022, היא חלק מגל עזיבות בצמרת קבוצת שופרסל מאז רכשו האחים אמיר את השליטה בחברה. בעברו שימש הוד כמשנה למנכ"ל גזית גלוב, וכמנכ"ל אפריקה מגורים לאורך 9 שנים

שיתוף הכתבה
אורן הוד (כרמל שירן)אורן הוד (כרמל שירן)

מנכ"ל שופרסל נדל"ן, אורן הוד, מסיים את תפקידו לאחר שנה וחצי. היום (א') שלח הוד מכתב התפטרות לבעלי השליטה החדשים בשופרסל, האחים שלומי ויוסי אמיר. דבר ההתפטרות פורסם היום לראשונה ב"כלכליסט". התפטרותו של הוד מגיע לאחר פרישתם של מספר בכירים מצמרת החברה בהם ניצן גולדברג, המשנה למנכ"ל; שי ורדי, סמנכ"ל מערכות מידע, וטלי תובל, סמנכ"לית התקשורת התאגידית.

הוד מונה לתפקיד בנובמבר 2022, לאחר שבחודש יולי אותה שנה עזב עזב את חברת גזית גלוב לאחר שהיה משנה למנכ"ל במשך שנתיים. לפני כן שימש כמנכ"ל אפריקה מגורים במשך תשע שנים. לפני כיהן בתפקיד מנכ"ל שופרסל נדל"ן שרון גמבשו, שעזב את תפקידו לאחר 4.5 שנים בתפקיד.

שופרסל נדל"ן נוסדה ב-2013, על ידי קבוצת שופרסל, כחברה המרכזת ומנהלת את כלל הנכסים הנדלניים של הקבוצה, ששוויים מוערך כיום בכ-5 מיליארד שקלים. לפני כ-3 חודשים התארח הוד בפודקאסט "החזית העירונית" של מרכז הנדל"ן וסיפר על פעילות החברה: "לשופרסל נדל"ן יש מעל 84 נכסים בכל הארץ, צפון, ירושלים, ב"ש, מצפה רמון, מישור אדומים. אנחנו מטפלים בנכסים הקיימים, בערך שני שליש מהנכסים מושכרים לשופרסל עצמה, וכשליש מושכר לצד ג".

עוד אמר כי "יש לשופרסל נדל"ן 4 רגליים עיקריות: הסניפים, מסחר צד ג', משרדים באזור המרכזים המסחריים, והמרלו"גים - יש לנו 3 מרכזים לוגיסטיים גדולים. היקף הנכסים של שופרסל נדל"ן הוא כחמישה מיליארד שקל. החוב מאוד נמוך, פחות ממיליארד, נכסים פיננסיים מצוינים שמאפשרים לנו להסתכל קדימה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אורן הודשופרסלשופרסל נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...