ROOMS נכנסת ל"עופר רעננה": תשכור ממליסרון כ-1,350 מ"ר ב"בית המילניום"

רשת חללי העבודה המשותפים מקבוצת פתאל תשכור במגדל קומת משרדים לתקופה של כ-10 שנים בסכום כולל של 14.5 מיליון שקל – עם אופציה להארכה ל-10 שנים נוספות

שיתוף הכתבה
ליאורה עופר, בעלת השליטה ויו"ר מליסרון (ורדי כהנא)ליאורה עופר, בעלת השליטה ויו"ר מליסרון (ורדי כהנא)

חברת מליסרון חתמה עם ROOMS מקבוצת פתאל על הסכם שכירות חדש במגדל 'בית המילניום' ברעננה. מליסרון תשכיר לחברת חללי העבודה המשותפים ROOMS קומת משרדים שלמה, בשטח כולל של כ-1,350 מ"ר. הסכם השכירות שנחתם הוא לתקופה של 10 שנים, עם שתי תקופות אופציה להארכה, בנות 5 שנים כל אחת. סך תשלומי דמי השכירות והניהול לתקופת השכירות הראשונה יסתכם בסך של כ-14.5 מיליון שקל. החברה צפויה לפתוח את מתחם חללי העבודה במבנה בחודש יולי 2022.

המתחם שיוקם בקומה העשירית של המגדל יציע עמדות עבודה לכ-200 עובדים ויכלול מבחר של משרדים וסוויטות פרטיות לחברות, עמדות עבודה חמות מלובי המתחם, מגוון סוגים של חדרי ישיבות, תאי טלפון לשיחות פרטיות ופגישות זום, חלל לובי ציבורי מרווח מטבח מאובזר הכולל כיבוד, אירועי תוכן, מפגשי נטוורקינג ועוד.

מגדל עופר רעננה שוכן במיקום מרכזי – סמוך לכביש 4, בצומת הרחובות ויצמן ותדהר ברעננה. במגדל 12 קומות משרדים וכן שטחי פנאי הממוקמים באגף נפרד ומושכרים למועדון הכושר 'הולמס פלייס', שטחי מלונאות באגף נפרד המושכרים לרשת 'פרימה' ושטחי אולמות לתצוגת רכבים הממוקמים במפלס הרחוב, בהיקף כולל של כ-31,000 מ"ר.

ROOMS היא רשת מתחמי עבודה משותפים מקבוצת פתאל, המשלבת עבודה ואירוח בקונספט ייחודי עם חוויית אירוח מלונאי בתחום חללי העבודה. קבוצת פתאל השיקה פעילות זו בישראל באמצע 2019. לרשת ROOMS מתחמים בתל אביב, רעננה, בני ברק ומודיעין, ומתחמים נוספים העתידים להיפתח בקרוב ברמת גן ופתח תקווה.

חברת מליסרון בשליטת עופר השקעות ובניהולם של ליאורה עופר (יו"ר) ואופיר שריד (מנכ"ל),מתמחה בהקמה, החזקה וניהול של קניונים ומתחמי משרדים וקמפוסי הייטק הממותגים תחת השם "עופר". נכון לסוף שנת 2021 בבעלות החברה ובניהולה 27 נכסים מניבים בשטח כולל של כ-872 אלף מ"ר בתוספת 26,000 מקומות חנייה.

שי וינברג, משנה למנכ"ל מליסרון ומנכ״ל פעילות ייזום נדל״ן ומשרדים, מסר: "אנו שמחים על הצטרפות ROOMS מקבוצת פתאל לקהל לקוחותינו בכלל ולשוכרים של מליסרון בפרויקט עופר רעננה בפרט.  ROOMS מציעה חוויה ייחודית של מלונאות בחללי עבודה, ושילובה במתחם שלנו יאפשר גיוון נרחב בשימושי הנכס. המתחם החדש יתרום גם לשוכרי הקבע במתחם במתן אפשרויות התפתחות והתרחבות, בכך שיוכלו להרחיב את משרדיהם לתקופות גמישות, עד להתפנות שטחים קבועים במגדל. כמו כן, תינתן הזדמנות לשוכרי המשרדים הזמניים בחללים המשותפים להכיר את יתרונות המתחם ואולי לבחור למקם את משרדיהם במגדל באופן קבוע".

נדב פתאל, מנכ"ל ''ROOMS, ציין: "אנו גאים על שיתוף הפעולה עם חברת מליסרון בהקמת מתחם ROOMS בפרויקט עופר רעננה ונרגשים להביא את הקונספט, האיכות והידע בחוויית האירוח לתחום המשרדים גם בבניין משרדים זה. המתחם החדש יהיה מתחם העבודה השני שלנו בעיר רעננה ויציע פתרון נוסף של משרדים ועמדות עבודה המתאימים לחברות המחפשות מקום עבודה איכותי, חווייתי ובהסכם שכירות גמיש ללא התחייבות ארוכה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מליסרוןשי וינברגפתאלroomsנדב פתאל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...