"קשרי תעופה" נכנסת לעולם הנדל"ן: תשקיע מיליונים בפרויקט וילות באי ביוון

החברה שמטיסה עשרות אלפי נוסעים בשנה לאיי יוון, תשקיע בפרויקט של וילות יוקרה באי פארוס. הבנייה צפויה להתחיל בימים אלה ולהסתיים בתוך כ-18 חודשים. הווילות יכללו בריכה פרטית ויימכרו בהחל מ-655 אלף יורו. היקף המכירות הכולל הצפוי: כ-7 מיליון יורו 

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט הווילות ביוון ( קשרי תעופה)הדמיה של פרויקט הווילות ביוון ( קשרי תעופה)

קבוצת "קשרי תעופה" נכנסת לראשונה לתחום הנדל"ן. החברה הודיעה היום (א') כי השקיעה בפרויקט וילות יוקרה באי פארוס שביוון. לצורך כך, הקימה קשרי תעופה חברה בת  בבעלות מלאה של חברת תיירות יוונית שבה מחזיקה קשרי תעופה 50%. החברה רכשה את השטח באי פארוס וסיימה את כלל השלבים הנדרשים בתכנון ואישור הפרויקט וכעת תבנה את הווילות, המיועדות למכירה לציבור הרחב.

עלות הפרויקט הצפויה, כולל עלויות תכנון והקמה, ללא עלות הקרקע ועלויות שיווק ופרסום, מוערכת בכ-4.5 מיליון יורו. בניית הפרויקט צפויה להתחיל בימים אלה ולהסתיים בתוך כ-18 חודשים מיום התחלת העבודות. מתחם הווילות יכלול וילות הצופות לים, מעוצבות ומאובזרות, במחיר של החל מ- 655 אלף יורו. כל הווילות כוללות בריכה פרטית.

לדברי החברה, המתכונת בה היא מטיסה עשרות אלפי נוסעים לאיי יוון מידי שנה – ותשווק , תבנה ותנהל לאחר הבנייה נכסי נדל"ן תיירותיים - עשויה לתת ביטחון לרוכשים נכס במדינה זרה. במתכונת המוצעת, הרוכשים ייהנו משירות לניהול הנכס בתקופת עונת התיירות, תוך שימוש בתשתית השיווקית של קשרי תעופה.

הדמיה של פרויקט הווילות ביוון ( קשרי תעופה)הדמיה של פרויקט הווילות ביוון ( קשרי תעופה)

במקביל, מציינת החברה כי כבר בשלב המקדמי, נמכרו וילות בפרויקט תמורת סכום כולל של כשני מיליון יורו אשר ישולמו על-ידי הרוכשים בהתאם לקצב התקדמות העבודות. החברה צופה כי היקף המכירות הכולל של הפרויקט יהיה כ-7 מיליון יורו. בסוף 2026 צפוי להיפתח באי פארוס נמל תעופה בינלאומי שיאפשר גישה ישירה לאי ויזניק את מספר המבקרים. 

האי היווני פארוס שוכן במרכז הים האגאי, חלק מקבוצת האיים הקיקלאדיים. הוא ידוע בחופים היפים שלו, במים הצלולים ובכפרים המסורתיים עם בתים מסוידים בלבן וכנסיות עם כיפות כחולות. באי עיירות שוקקות בהן ניתן למצוא מגוון עשיר של מסעדות, ברים ואף סצנת חיי לילה. בנוסף לפתרונות הלינה ובתי המלון באי, פארוס מתאפיינת בתיירות המבוססת באופן ייחודי על השכרת וילות יוקרה לזמן קצר - פתרון הלינה המוביל בביקור באי .


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קשרי תעופהיווןנדל"ן בחו"ל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...