נדל"ן בקצרה: אשטרום מתנדבת בי-ם, קרן חדשה לברק פיננסים, ומישורים רוכשת בפלורידה

עובדי אשטרום צבעו מתנ"ס בקריית היובל להנצחת שלושה צעירים מהשכונה, ברק פיננסים פותחת קרן השקעות נדל"ן חדשה, ומישורים רוכשת מרכז מסחרי ב-13 מיליון דולר בפלורידה

שיתוף הכתבה
מימין: ענת פרץ דוידי מקבוצת אשטרום, משה ליאון, ראש העיר ירושלים, שמאי קמה, מנכ"ל אשטרום מגורים להשכרה ושגיא קוזניץ מנכ"ל בי ג'י טכנולוגיות (גל אהרונוביץ)מימין: ענת פרץ דוידי מקבוצת אשטרום, משה ליאון, ראש העיר ירושלים, שמאי קמה, מנכ"ל אשטרום מגורים להשכרה ושגיא קוזניץ מנכ"ל בי ג'י טכנולוגיות (גל אהרונוביץ)

בחול המועד סוכות התנדבו עובדי אשטרום מגורים להשכרה מקבוצת אשטרום, לצבוע את מתנ"ס בית רחל בשכונת קרית היובל בירושלים, ולהנציח בדרך זו שלושה צעירים חללי השכונה. דיוקנותיהם של האחים אושר ומיכאל וקנין ז"ל, שנרצחו במסיבת הנובה, ויקיר ביטון ז"ל, חלל צה"ל שנהרג בלחימה בעזה, צוירו על ידי ארז טוביאנה, אמן גרפיטי מוכר, על קיר מגרש הכדורגל במתנ"ס, ועובדי החברה צבעו אותם יחדיו.

צילום: גל אהרונוביץצילום: גל אהרונוביץ

את פעילות התרומה לקהילה יזמה אשטרום מגורים להשכרה, שהקימה ומעניקה שירותי קהילה לדיירי פרויקט קרית היובל, המונה כ-400 בתי אב. את הצבעים תרמה חברת בי.ג'י בונד, מקבוצת אשטרום.

לאחר סיום פעילות ההתנדבות, נערך במקום טקס לזכרם של הנופלים. הטקס נערך במעמד המשפחות השכולות וראש עיריית ירושלים.

ברק פיננסים פותחת קרן השקעות נדל"ן חדשה 

קבוצת ברק פיננסים פותחת קרן השקעות חדשה להשקעות נדל"ן. הקרן תיכלל קרן נדלהון׳ מתמחה במימון פרויקטים של התחדשות עירונית בתל אביב ובגוש דן. הקרן מאפשרת השקעה בנדל"ן, מבלי לבצע עסקת מכר בפועל, מה שחוסך הוצאות נלוות כמו מס רכישה , מס שבח , משכנתה, היטלים ואגרות כמו גם את הטרחה שכרוכה בניהול ישר של נכס. הקרן החדשה תיכלל תחת 'קרן נדלהון'. 

יוסי ברק, מנכ"ל ומייסד ברק פיננסים (ברק פיננסים)יוסי ברק, מנכ"ל ומייסד ברק פיננסים (ברק פיננסים)

סכום ההשקעה בקרן יחל מ- 250,000 שקל, ולתקופה של שלוש שנים עם אופציה לשנה רביעית. הקרן החדשה תציע שני מסלולי השקעה. הראשון הוא הכנסה חודשית והשני הוא תשואה קבועה בסוף התקופה. במסלול השני, בנוסף לסכום ההפקדה הראשוני, למשקיעים ישנה אופציה לבצע הפקדה חודשית קבועה לקרן וכך לצבור על הסכום הזה ריבית דה ריבית.

מישורים רוכשת מרכז מסחרי בפלורידה

מישורים, הנסחרת בבורסה לני"ע בתל אביב ונמצאת בשליטת איש העסקים אלכס שניידר, הודיעה על הסכם לרכישת מרכז מסחרי Westland Park Plaza בג'קסונוויל, פלורידה בתמורה כוללת של כ-13 מיליון דולר. הרכישה תבוצע עם שותף מקומי בחלוקה שווה. השלמת העסקה צפויה להיות עד סוף שנת 2024 וכפופה להתקיימות תנאים מתלים מקובלים. בכוונת מישורים לממן את הרכישה כ-40% ממקורותיה העצמיים וכ-60% הלוואה בנקאית מקומית.

מנכ"ל מישורים אלון וקסמן (אבירם ולדמן)מנכ"ל מישורים אלון וקסמן (אבירם ולדמן)

הנכס בנוי על מגרש בשטח כולל של כ-67 אלף מ"ר, כאשר השטח הכולל בנכס להשכרה הינו כ-15 אלף מ"ר. שיעור התפוסה בנכס הינו כ-55% המושכר לדיירי עוגן מסורתיים מתחום הקמעונאות. 

על בסיס הנחת התפוסה הקיימת בנכס, ה-NOI הצפוי בשנה הראשונה הינו כ-1.15 מיליון דולר, סכום המשקף כ-8.6% תשואה על מחיר הנכס. ניהול הנכס יבוצע על-ידי השותף המקומי של החברה בארה"ב וזאת כנגד דמי ניהול ודמי הצלחה כפי שיקבעו בין הצדדים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חדשות הנדל"ןאשטרוםחרבות ברזלברק פיננסיםמישורים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...