חג'ג' קיבלה היתר: תחל בניית המגדלים ברחוב איינשטיין בת"א עם 515 דירות

במסגרת הפרויקט ייבנה מגדל של 30 קומות, מגדל של 28 קומות ועוד 4 בניינים של 14 קומות. 13,500 מ"ר יוקצו למסחר. במרכז הקומפלקס צפויה שדרת קניות ענקית בין הרחובות לוי אשכול לאבן גבירול

שיתוף הכתבה
 תחילת עבודות ברחוב איינשטיין בתל אביב (קבוצת חג'ג') תחילת עבודות ברחוב איינשטיין בתל אביב (קבוצת חג'ג')

קבוצת חג'ג' דיווחה היום (ג') על קבלת היתר בנייה, שיאפשר את המשך העבודות במגדלים שצפויים לקום ברחוב איינשטיין 35-33 בתל אביב, במסגרת מתחם EINSTAIN TOWER. הפרויקט נמצא בקצה המערבי של רחוב איינשטיין בפינת רחוב אבן גבירול, במרחק קצר מתחנה מתוכננת של הקו הירוק של הרכבת הקלה. הפרויקט תוכנן ע"י אדריכל משה צור.

במסגרת הפרויקט  צפוי להיבנות על שטח שהיה מגרש ריק לפני כן, מגדל של 30 קומות ומגדל של 28 קומות ועוד 4 בניינים מרקמיים בגובה 14 קומות כל אחד, כך שבסך הכל צפויות בו כ-515 יחידות דיור, וכ-13,500 מ"ר שטחי מסחר. במרכז הקומפלקס צפויה לקום שדרת קניות שתיבנה במתחם ענק בין הרחובות לוי אשכול לאבן גבירול. 

הדמיה של פרויקט איינשטיין 33 (באדיבות קבוצת חג'ג')הדמיה של פרויקט איינשטיין 33 (באדיבות קבוצת חג'ג')

תחילת העבודות בפרוייקטים באיינשטיין מצטרפת לתנופת פעילות מואצת של קבוצת חג'ג' באזורי הביקוש – בפרוייקט MOMA בפלורנטין מושלמות ההכנות לכניסת הדיירים בחודשים הקרובים, בפרוייקט H-Infinity בפינת הרחובות אבן גבירול וז'בוטינסקי שלד הבניין נמצא לפני סיום, בפרוייקט master piece bavli העבודות נמצאות לקראת סיום דיפון וחפירה, ובפרוייקט תל אביב-יפו הצעירה נשלמות עבודות החפירה לקראת תחילת ביסוס אחרי דיפון.

בעלי השליטה בקבוצת חג'ג', האחים צחי ועידו חג'ג': "תנופת הבנייה של קבוצת חג'ג' נמצאת בעיצומה. במקביל לבנייה המאסיבית באזורי הביקוש המרכזיים בתל-אביב, השותפות שאותה השלמנו בשבוע שעבר במסגרת עסקת קבוצת חג'ג' עם צים נדל"ן בתחום ההתחדשות העירונית, מגוונת את מניפת הפעילות שלנו כחלק מהתכנית האסטרטגית של הקבוצה לשנים הבאות". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת חג'ג'היתר בנייהתל אביבצחי ועידו חג'ג'
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...