121 זוכים ראשונים בתוכנית חברת "דירה להשכיר" בשכונות אגמים באשקלון

אביסרור הודיעה על סיום ההגרלה בתוכנית של דירה להשכיר - פרויקט ההשכרה ארוכת הטווח הראשון באשקלון - בשכונת אגמים במזרח אשקלון, לדירות בנות 3-4 חדרים. בימים אלו מתקיימת הגרלה נוספת של קרן הריט אזורים Living ל-50 דירות נוספות

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט של אביסרור בשכונת אגמים (באדיבות אביסרור משה ובניו)הדמיה של הפרויקט של אביסרור בשכונת אגמים (באדיבות אביסרור משה ובניו)

חברת אביסרור משה ובניו הודיעה אתמול (יום א') על סיום ההגרלה בתוכנית " דירה להשכיר ", שבשכונת אגמים בעיר. ההגרלה בפרויקט נערכה לזכאים בלבד להשכרת דירה לטווח ארוך. פרויקט אגמים של אביסרור משה ובניו כולל  121 יחידות דיור להשכרה לטווח ארוך, מתוכן 60 דירות בפיקוח ממשלתי. התוכנית הינה לדירות בנות 3-4 חדרים, דירת 3 חדרים בשטח של 80 מ"ר+מרפסת 12 מ"ר במחיר של 2,960 שקל לחודש שכירות לזכאים. 

הפרויקט ממוקם במזרח העיר אשקלון, בסמוך לכניסה לעיר מכביש 4 ובצמוד לפארק שכונת אגמים. הפרויקט כולל 12 מגדלים, עם כ-121 דירות במגוון גדלים בתכנון אדריכלי של משרד האדריכלים פישר אלחנני. הפרויקט נמצא בשלבי בנייה וצפוי להתחיל להתאכלס ב- 2025. המבנים בני 7-12 קומות. מתוך הפרויקט כולו מוצעות לשוק החופשי דירות בנות 3-5 חדרים, דירות גן ודירות פנטהאוז.

היום הסתיימה ההרשמה להגרלה נוספת, של קרן הריט אזורים Living, מבית אזורים, שהחלה באוגוסט במסגרת התוכנית של דירה להשכיר בשכונה. אל ההגרלה נרשמו 356 זכאים. במסגרת ההגרלה של אזורים יוגרלו 50 דירות (מתוך 100) בנות 3 ו-4 חדרים במחיר מופחת של 20% ממחירי השוק החופשי.

כך, מחיר דירת 3 חדרים יעמוד על 2,960 ש"ח לחודש ו-3,520 ש"ח לחודש לדירת ארבעה חדרים. על פי תנאי ההגרלה, לפחות 18 דירות מתוך סך הדירות במחיר המופחת משוריינות עבור תושבי אשקלון. בנוסף ל-50 דירות במחיר המופחת, משווקות גם 50 דירות להשכרה בשוק החופשי בחוזי שכירות  מטיבים אשר מאפשרים שכירת הדירה עד 10 שנים במחירי שכירות הידועים לכל תקופת השכירות (למעט הצמדה שנתית למדד המחירים).

הדירות בשוק החופשי הינן בתמהיל מגוון הכולל 3, 4 ו-5 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן במחיר שוק. תוצאות ההגרלה של אזורים צפויות להתקבל לאחר החגים. נציין שפרויקט דירה להשכיר זה הוא הפרויקט הראשון להשכרה ארוכת טווח באשקלון.

יורם אביסרור, סמנכ"ל השיווק בחברת אביסרור משה ובניו : "הבנייה בפרויקט אביסרור באגמים הירוקה נמצאת בעיצומה. זהו כבר הפרויקט הרביעי שלנו בשכונת אגמים והפרויקט החמישי באשקלון. העיר אשקלון נמצאת בתנופת בנייה ואנו שמחים להיות בין הפרויקטים היחידים בעיר המציעים דירה להשכיר לטווח ארוך וזאת לאור הביקוש בעיקר בקרב זוגות צעירים, בין היתר הודות למיקום האידאלי והנגיש".

מחברת אזורים living נמסר: "הביקוש העצום להגרלה על הדירות המסובסדות בפרויקט השכירות החדש של אזורים Living באשקלון, עם למעלה מ-360 נרשמים, מעיד על צורך אמיתי בשוק לשכירות ארוכת טווח במחירים הוגנים וקבועים. זהו צעד ראשון ומהפכני עבור העיר אשקלון, שמצטרפת לרשימת הערים המציעות פתרונות יציבים ונגישים לשוק השכירות. כעת, אנו מתחילים בשלב השיווק בשוק החופשי. אנו צופים כי הביקוש הגובר ימשיך לגדול וכי פרויקט זה ישמש כמודל לחיקוי עבור פרויקטים דומים ברחבי הארץ".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אביסרוראשקלוןהגרלהדירה להשכירהשכרה ארוכת טווחאזורים Living
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...