בית ההשקעות מור חוזר להיות בעל עניין באאורה, שמחלקת דיבידנד של 20 מלש"ח

מור חוזר להיות בעל עניין באאורה, עם החזקה של מעל 5% דרך קרן הפנסיה מור גמל ופנסיה ובית ההשקעות י.ד מור ההשקעות. במקביל, היקף חלוקת הדיבידנד לבעלי המניות של אאורה השנה הגיע לכ-40 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
בעלי אאורה יעקב אטרקצ'י (אלעד גוטמן)בעלי אאורה יעקב אטרקצ'י (אלעד גוטמן)

בית ההשקעות מור חוזר להיות בעל עניין באאורה עם החזקה של מעל 5% דרך קרן הפנסיה מור גמל ופנסיה ובית ההשקעות י.ד מור ההשקעות. ההנפקה נעשתה לפי מחיר של 16 שקל למניה, לאחר שבית ההשקעות רכש כ-0.5% מהמניות תמורת כ-100 אלף שקל. כך דיווחה אאורה אתמול (ג') לבורסה.

לצד בית השקעות מור ישנם בעלי עניין מוסדיים גדולים בחברה, כלל ביטוח ומנורה מבטחים, המחזיקים בכ-12% וכ-11% בהתאמה כך שסך החזקות בעלי העניין המוסדיים עומד על  כ-28%. שווי השוק של אאורה עומד על 4.67 מיליארד שקל. בעבר כבר היה מור בעל עניין בחברה כשרכש 5% ממנה ב-2021 תמורת 46 מיליון שקל. ביוני השנה דילל את השקעותיו בחברה וחדל להיות בעל עניין

במקביל מדווחת אאורה על חלוקת דיבידנד בהיקף של 20 מיליון שקל בגין רווחי המחצית הראשונה של 2024. חלוקה זו מצטרפת לדיבידנד בהיקף של 20 מיליון שקל שכבר חולק השנה, כך שהיקף חלוקת הדיבידנד לבעלי המניות השנה מסתכם לסך של 40 מיליון שקל.

לאחרונה הודיעה אאורה על הנפקת החברה הבת מגידו שאותה רכשה מרני צים, ומידרוג העלתה את דירוג החברה, מ-A3.il ל-A2.il באופק דירוג יציב עם צפי הכנסות של מעל 1.5 מיליארד שקל בשנים הקרובות. לאורך השנה הנוכחית נהנתה מניית אאורה מהתשואה הגבוהה ביותר בין חברות הנדל"ן למגורים, עם עלייה של 66%. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהמור השקעותבית השקעות מור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...