דמרי מתכננת הנפקה נוספת על מנת לגייס עד 350 מלש"ח למימון הפרויקט בשדה דב

על פי פרסום ב"כלכליסט", בעל השליטה בחברה יגאל דמרי אמר למשקיעים כי הוא בוחן הנפקה פרטית של מניות וסדרת כתבי אופציה לא סחירים, כדי לממן את עסקת שדה דב, במסגרתה רכש דמרי מחנן מור ב-1.1 מיליארד שקל קרקע להקמת 458 דירות, 1,500 מ"ר למסחר ומלון. בין היתר בוחנת דמרי את הנפקת זרוע ההתחדשות העירונית שלה

שיתוף הכתבה
יגאל דמרי (רועי טפר)יגאל דמרי (רועי טפר)

י.ח דמרי בוחנת הנפקה פרטית של מניות וסדרת כתבי אופציה לא סחירים (הניתנים למימוש למניית החברה), כך אמר בעל השליטה בחברה יגאל דמרי, לפי פרסום הבוקר (ד') ב"כלכליסט". מטרתה העיקרית של החברה היא גיוס הון עבור הפרויקט שמקדמת החברה בשדה דב, בקרקעות שרכשה לאחרונה מקבוצת חנן מור, בסכומים של עד 350 מיליון שקל. בין השאר, בוחנת החברה את הנפקת זרוע ההתחדשות העירונית שלה (לא מדובר ב"דמרי בעיר", המתמחה בתל אביב - דנ"ק).

בהמשך לפרסומים שונים בתקשורת, דמרי הודיעה לבורסה כי הנהלת החברה בוחנת את האפשרות לבצע הנפקה זו. החברה מדגישה  כי ביצוע ההנפקה, היקפה, מועדה ויתר תנאיה טרם אושרו על ידי האורגנים המוסמכים בחברה ואין ודאות כי ההנפקה האמורה אכן תצא אל הפועל.

גיוס ההון העיקרי מיועד לעסקת שדה דב, שבה רכש דמרי ממנהל ההסדר של חנן מור את הקרקע ביולי השנה  ב-1.1 מיליארד שקל. התכנון המוצע בשטח בשכונת אשכול כולל 458 דירות בשני מגדלים בני 16 ו-39 קומות, 1,500 מ"ר למסחר ומלון בן 70 חדרים

על פי הפרסומים מהשיחה עם המשקיעים אמר יגאל דמרי, בעל השליטה בחברה, כי חלק משמעותי בעסקת שדה דב מומן ע"י הון עצמי, מה שלטענתו יאפשר לו להרוויח ממכירת הדירות בשדה דב, בניגוד לחברות אחרות שנאלצו לקחת מימון בשיעור גבוה. על פי הפרסומים, כ־300-350 מיליון שקל יגייס דמרי בעזרת הנפקת מניות.

לפי השיחה, החברה "תעלה על הקרקע", כלומר תחל בבניית דירות, בתוך כמה חודשים, כשהכוונה היא למכור את 458 הדירות, בשטח ממוצע של 96 מ"ר לדירה, לפי מחיר של 75 אלף שקל למ"ר. בין היתר פורסם שבשיחה סגורה עם המשקיעים, אמר דמרי שבכוונתו להנפיק את זרוע ההתחדשות העירונית של החברה שבשליטתו (61.1%).

על רקע הדברים י.ח דמרי צפויה להיכנס למדד ת"א 35. המניה עלתה ב-30% מתחילת השנה הנוכחית, והיא חברת הנדל"ן היזמי הגדולה בבורסה במונחי שווי שוק (6.5 מיליארד שקל), וכן החברה השנייה בגודלה במדד ת"א-90, מה שהופך אותה למועמדת לכניסה למדד של 35 החברות הגדולות בבורסת תל אביב, בעדכון המדדים הקרוב שייערך בחודש הבא. כיום אין במדד זה  חברת נדל"ן שעיקר פעילותה למגורים. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:י.ח דמרישדה דביגאל דמריהנפקה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...