אושרה תוכנית פינוי-בינוי של אאורה להקמת 300 דירות ביהוד-מונסון

על פי התוכנית שאושרה למתן תוקף, ייהרסו בצפון מזרח יהוד 76 יח"ד ויוקם קומפלקס עם 6 בניינים ו-400 מ"ר שטחי מסחר. 75 מהדירות שייבנו יהיו קטנות. שיווק וביצוע הפרויקט יחלו במהלך 2025

שיתוף הכתבה
מנכ"ל ובעלי אאורה, יעקב אטרקצ'י (ראובן קפוצינסקי)מנכ"ל ובעלי אאורה, יעקב אטרקצ'י (ראובן קפוצינסקי)

חברת אאורה דיווחה היום (ב') בהודעה לבורסה כי הועדה המחוזית לתכנון ובניה מחוז מרכז קיבלה לאחרונה החלטה למתן תוקף לתוכנית החברה בפרויקט וייצמן 48-52 ביהוד-מונסון. התכנית ממוקמת בצפון-מזרח העיר יהוד, בין הרחובות ויצמן וצוקרמן, בצמידות לאתר הנצחה של חיל הקשר.

על פי התוכנית יהרסו 4 מבני רכבת בני 3 קומות בהיקף של 76 יח"ד ובמקומם יוקם קומפלקס ביניינים המשלב בנייה מרקמית עם שישה בניינים (שלושה מהם בני 14 קומות) המכילים 300 יח"ד, 75 מהן יהיו דירות קטנות. כמו כן כולל הפרויקט שטחי מסחר בהיקף של 400 מ"ר ומבני ציבור בהיקף של 600 מ"ר. על פי הודעת החברה, היא תחל בשיווק וביצוע הפרויקט במהלך שנת 2025.

עוד נכתב בהודעה כי הפרויקט בויצמן מצטרף לפרויקט לינק (מתחם אשכנזי) יהוד מונוסון, הסמוך לו, שהחברה החלה בשיווקו, וביצועו יחל עד לסוף שנת 2024. בפרויקט לינק יהוד יפונו 114 בעלי דירות קיימים, וייבנו 444 יח"ד בשישה בניניינים בני 14 קומות חדשות ובנוסף שטחי מסחר ומבני ציבור.

בהודעה נוספת שפרסמה החברה הבוקר הודיעה אאורה לבורסה כי זכתה לאחרונה במכרז דיירים לביצוע פרויקט התחדשות עירונית ברחובות הרצל 21-29 והרב וינרוב 1-15,19,21 בטירת הכרמל. במסגרת הפרויקט צפויים להיהרס 52 יח"ד ובמקומם צפויים להבנות 264 יח"ד.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורההוועדה המחוזית מרכזמכרז דייריםיהוד-מונסון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...