בהשקעה של 700 מלש"ח: קבוצת רם-מוגרבי-ארדיטי נבחרה לבנות מעל 500 דירות בקריית ים

במסגרת התוכנית ייהרסו 128 יח"ד ברחוב שדרות ירושלים הראשי, ויוקמו מגדלים עם תמהיל דירות מגוון, עם ממ"ד, מרפסת שמש, חניה ומחסן לכל דירה

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט בקריית ים (אופיר רעני)הדמיה של הפרויקט בקריית ים (אופיר רעני)

חברת RMA מקבוצת רם-מוגרבי-ארדיטי, שבין בעלי המניות בה נמנית קבוצת הביטוח והפיננסים מנורה מבטחים, נבחרה לאחרונה במכרז דיירים לבנות מעל 500 דירות בקריית ים, בפרויקט פינוי-בינוי בשבעה בניינים ישנים ברחוב שדרות ירושלים ובחמישה בתים פרטיים ברחוב קק״ל הסמוך ובהם 128 יחידות דיור. שדרות ירושלים מהוות את צירה הראשי של העיר. לאורכן אף עוברת המטרונית, המחברת את קריית ים לחיפה ולקריות.

הפרויקט יצא לדרך ביולי 2023 כיוזמה של חברת ניהול ההתחדשות העירונית ״בונה עתיד״ מול בעלי הדירות, לצורך ארגונם למכרז יזמים. הדירות החדשים יוקמו במגדלים רבי-קומות לאורך שדרות ירושלים ( 35א' עד 49), בצד המערבי של השדרה ובמרחק של כ-5 דקות נסיעה מחוף הים. המגדלים יכללו תמהיל רחב של דירות משפחתיות עם ממ"דים, מרפסות שמש, חניות ומחסנים לכל דירה, בנוסף לשטחי מסחר, משרדים ומרחב ציבורי. היקף ההשקעה בפרויקט נאמד ב-700 מיליון שקל. 

מהחברה הוסיפו וציינו כי תכנון ופיתוח מתחם המגורים החדש בשדרות ירושלים בקריית ים, יתבצע על פי עקרונות תוכנית האב להתחדשות עירונית בשדרה, שמקודמת על ידי העירייה והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית. מתכנן הפרויקט הינו משרד גיורא גור ושות׳ אדריכלים.

בניין במקום התוכנית בשדרות ירושלים, כיום (יוסי בן דוד)בניין במקום התוכנית בשדרות ירושלים, כיום (יוסי בן דוד)

על-פי ניתוח RMA של שוק המגורים בקריית ים, מחירי הדירות בקריית ים עומדים כיום על טווחים של 16,000-18,000 שקל למ"ר. בתוך כך, מקודמים כיום בקריית ים מספר מתחמי התחדשות עירונית , בהם מתחמי שפירא, צה"ל, צבא קבע ואג"ש במרכז העיר; מתחם לכיש-דרום בחלק המזרחי של העיר; ומתחם יוספטל בצפון-מערב העיר. סה"כ מתוכננים להיבנות בעיר בשנים הקרובות למעלה מ-10,000 יחידות דיור חדשות. 

היזם קובי ארדיטי, מנכ"ל החברה, אמר: "אנו מברכים על הזכייה ומודים לבעלי הדירות על האמון שנתנו בנו. קריית ים עתידה להפוך בשנים הקרובות לריביירה של הצפון וזאת בשל הפוטנציאל העצום של העיר, הנמצאת לאורך הים ובסמיכות למקומות עבודה רבים, יחד עם תנופה אדירה של התחדשות עירונית בכל רחבי העיר. משכך, ההערכה היא שמחירי הדירות בקריית ים יחצו בשנים הקרובות את רף ה-20,000 שקל והיקף הכנסות צפויות של כ-1 מיליארד שקל בפרויקט שלנו". 

גל הולצר, ראש תחום פינוי-בינוי ב-RMA: "אנו נערכים לקדם את הפרויקט על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר כבר מתחילת הדרך ולאחרונה גם הקמנו מרכז מבקרים בשדרות ירושלים, שמאפשר לדיירים הקיימים והפוטנציאליים להכיר מקרוב את הפרויקט ותומך בחיזוק הקשר האישי עמם. פתיחת המרכז ומהלכים נוספים שאנו מקדמים, נועדו להעניק תוכן מעשי לערכי המקצועיות והמצוינות, כמו גם השקיפות והוודאות, שהינם ערכי הליבה של פעילותינו בהובלת ההתחדשות העירונית ברחבי ישראל".

 יוני נזרי, יועץ מטעם חברת בונה עתיד: "במסגרת השאיפה לקדם את תנופת ההתחדשות העירונית בצפון ובקריית ים בפרט, החברה החלה לפני כשנה תהליך סדור בין בעלי הדירות ובקיום מכרז יזמים. אנו שמחים שיזם בסדר הגודל של חברת RMA נבחר להוביל את הפרויקט. ראוי לציין את הרוח הגבית שאנו מקבלים מעיריית קריית ים". 

עו"ד אליאור וקנין, המייצג את הדיירים, מסר: "אני משוכנע כי יחד עם חברת RMA נממש את הפרויקט על הצד הטוב ביותר ונתרום לחזון התחדשות העיר, לטובת רווחתם של תושביה. זו זכות גדולה לייצג את הבעלים בפרויקט כה מרכזי אשר עתיד לשנות את פני שדרות ירושלים ואת חייהם של משפחות רבות, לרבות מתן מענה לצורך בחדרי מיגון אל מול אתגרי התקופה והשנים הבאות". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רם מוגרבי ארדיטיRMAמנורה מבטחיםקריית יםפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...