ישבור את השיא? רייסנר בוחן את הנפקת רייסדור לפי שווי של 1.5 מיליארד שקל

בעלי חברת רייסדור יזמות סיים סדרה של פגישות עם חתמים, כשהאופציה העיקרית שנבחנת היא הנפקה ראשונית כדי לגייס כ־300 מלש"ח. אם ההנפקה תצא לפועל עוד השנה לפי השווי המדובר, היא תהיה הגדולה ביותר שבוצעה בבורסת אחד העם

שיתוף הכתבה
יקי רייסנר, בעלים ויו"ר קבוצת רייסדור (רמי זרנגר)יקי רייסנר, בעלים ויו"ר קבוצת רייסדור (רמי זרנגר)

חברת רייסדור יזמות , שבבעלות יקי רייסנר, נמצאת במשא ומתן מתקדם לקראת הנפקה, לפי שווי מוערך של 1.5 מיליארד שקל. בימים האחרונים רייסנר סיים סדרה של פגישות עם חתמים בכירים, וצפוי לקבל את ההחלטה בקרוב. 

האופציה העיקרית שנבחנת היא ביצוע הנפקת ראשונית (IPO) בבורסה לפי שווי של 1.5 מיליארד שקל, במטרה לגייס כ־300 מיליון שקל; אופציה נוספת היא גיוס אג"ח בהיקף של עד 500 מיליון שקל. את רייסנר מלווה בתהליך מירב סיגל, יו"ר חברת הביטוח ליברה.

אם ההנפקה תצא לפועל עוד השנה לפי השווי המדובר, זו תהיה ההנפקה הגדולה ביותר שבוצעה בבורסת אחד העם, גבוהה יותר מהנפקת עמרם אברהם במאי השנה לפי שווי 1.25 מיליארד שקל לפני הכסף.

רייסדור הוקמה על ידי רייסנר (44) בשנת 2005, ובתחילת הדרך התמקדה באזורים חרדיים. הפרויקט הראשון של החברה היה הקמה של 5 וילות ביישוב חשמונאים. לפני שבוע אושרה להפקדה תוכנית רייסדור ל-380 יח"ד בבית שמש. עוד לאחרונה זכתה החברה במכרז רמ"י לבניית מגדל תעסוקה בן 20 קומות. רייסדור מקדמת 28 פרויקטים למגורים ו-12,530 יחידות דיור, 161,000 מ"ר משרדים ו-16 מרכזי מסחר. בשלב זה לא ידוע מה שיעור ההחזקה מהחברה שיונפק לציבור.

רייסנר נולד בבני ברק למשפחה חרדית ליטאית. בצעירותו למד בתלמוד תורה תשב"ר בבני ברק, והמשיך בישיבות חברון-גאולה ומיר. רייסנר הוא גם מפיק קולנוע וטלוויזיה, וב-2016 הקים את חברת רייסדור הפקות במסגרתה הפיק שורת סדרות טלוויזיה וסרטי קולנוע, ואף שיחק בתפקידי משנה בחלק מהם. לאחרונה התפרסם במסגרת תוכנית השידוכים למגזר החרדי "ווארט", שאותה הנחה בערוץ 13.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רייסדוררייסדור יזמותיקי רייסנרהנפקההבורסהאג"ח
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...