עסקת ענק: אהרון פרנקל רכש יותר מ-10% מאלוני חץ תמורת 685 מלש"ח

איש העסקים רכש 22 מיליון מניות מחברת אלוני חץ ויגדיל בה את אחזקתו. חלקו של המנכ"ל נתן חץ בחברה שנושאת את שמו, ידולל מ-13.94% ל-12.5%. אלוני חץ, מחברות הנדל"ן הגדולות בארץ, היא חברת השקעות ללא גרעין שליטה

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אלוני חץ נתן חץ ואיש העסקים אהרון פרנקל (אלוני חץ, עמית באום, ויקימדיה)מנכ"ל אלוני חץ נתן חץ ואיש העסקים אהרון פרנקל (אלוני חץ, עמית באום, ויקימדיה)

איש העסקים אהרון פרנקל רכש 22 מיליון מניות מחברת אלוני חץ בתמורה ל-684.6 מיליון שקל, כך על פי הודעת החברה הבוקר (א') לבורסה. העסקה משקפת מחיר של 31.118 שקלים למנייה. כמו כן, יוקצו לפרנקל, ללא תמורה, 3.6 מיליון כתבי אופציה של החברה. לאחר העסקה יחזיק פרנקל ב-10.23% מהון החברה (11.26% בדילול מלא).

בעקבות העסקה ידולל חלקו של המנכ"ל נתן חץ בחברה שנושאת את שמו, מ-13.94% ל-12.5%. פרנקל וחץ לא יחתמו על הסכם לשליטה משותפת כך שסביר להניח שפרנקל יגדיל את אחזקתו בחברה כפי שעשה בהשקעות קודמות. יש לציין כי אלוני חץ היא חברת השקעות ללא גרעין שליטה.

זוהי עסקת ענק שנייה בעולם הנדל"ן שבה מעורב פרנקל. לפני כשנתיים וחצי מכר פרנקל לנכסים ובניין את אחזקותיו בגב ים בשיעור של 37.2%, בכמיליארד דולר, ובכך, נכסים ובניין העלתה את שיעור אחזקותיה לכ-87% מאמצעי השליטה בגב ים.

אלוני חץ היא אחת מחברות הנדל"ן הגדולות בארץ כאשר שווי השוק שלה עומד על 5.4 מיליארד שקל. החברה מחזיקה בשליטה בחברת הנדל"ן המניב אמות השקעות והיא  גם בעלת השליטה בקרן ההשקעות בנדל"ן הבריטית Brockton (83%) וכן היא מחזיקה ב-50% ממניות השליטה בשתי חברות נדל"ן אמריקאיות, CARR ו-A.H Boston. כמו כן החברה מחזיקה בחברת האנרגיה המתחדשת אנרג'יקס.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אהרון פרנקלאלוני חץנתן חץגב יםנכסים ובניין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...