חברת הנדל"ן החדשה של אדם נוימן יוצאת מארה"ב: תבנה 920 יח"ד להשכרה בערב הסעודית

הבוקר הודיעה Flow, אותה הקים נוימן לפני שנתיים על הפרויקט הראשון שלה מחוץ לגבולות ארה"ב, במסגרתו תבנה יחד עם משקיעים מקומיים 3 בנייני דירות להשכרה בריאד, שייועדו למקומיים ולזרים

שיתוף הכתבה
הדמיית אחד המבנים שמקימה Flow בריאד (באדיבות Flow)הדמיית אחד המבנים שמקימה Flow בריאד (באדיבות Flow)

איש העסקים האמריקאי והישראלי לשעבר אדם נוימן, מייסד ולשעבר מנכ"ל רשת חללי העבודה הבינ"ל WeWork, מרחיב את חברת הנדל"ן החדשה שלו Flow, ולראשונה יוצא מגבולות ארה"ב ונכנס לפרויקטים חדשים בערב הסעודית. הבוקר (ו') הודיעה Flow, שבסיסה נמצא במיאמי, כי חתמה בשנה האחרונה על חוזי רכישה של שלושה בנייני דירות בריאד, בירת סעודיה,  שיכללו כ-920 יחידות דיור ושאותם החברה מתכוונת להשכיר בתום הבניה. הרכישה נעשתה בשיתוף פעולה עם משקיעים מקומיים.

החברה צפויה לשמש הן כבעלי הבניין והן כחברת הניהול שלו, בדומה למודל המקובל בארה"ב. הבניינים צפויים לכלול חדר כושר, ספא, בריכה וקונסיירז'. החברה לא דיווחה על הסכום בעסקאות הרכישה אך ציינה כי שכר הדירה הממוצע לדירה מרוהטת צפוי לעמוד על 4,262 דולר לחודש, ולדירות שאינן מרוהטות 2,843 דולר לחודש.
 
אחד מבנייני הדירות בריאד כבר מצוי בבניה וזו צפויה להסתיים עד סוף השנה. בשניים הנותרים צפויה הבניה להתחיל ברבעון הראשון של 2025. הבניינים בריאד יכללו יחידות מרוהטות לפי דרישה, ויתמקדו בקהל מגוון של תושבים מקומיים וזרים, כמו גם חברות המחפשות לשכור יחידות עבור עובדים.

באדיבות Flowבאדיבות Flow


נוימן הקים את Flow ב-2022 בהשקעה פרטית של 350 מיליון דולר, ויחד עמו השקיעה ענקית ההון סיכון העולמית אנדריסן הורוביץ 350 מיליון דולר נוספים באמצעות קרן a16z. כיום מוערך שווי החברה במעל למיליארד דולר. החברה עוסקת בהשקעות בתחומים של נדל"ן, טכנולוגיה ובריאות.

נכון להיום, Flow מחזיקה בשישה בניינים בארה"ב, ומפעילה שניים מהם. החברה מתמקדת בבניית נכסים שמקשרים בין דיירים ומייצרת עבורם סביבה קהילתית שמשדרגת את נושא הדיור מעבר למגורים בלבד.

כזכור המיזם הקודם של נוימן, חברת WeWork העולמית, שאותה ייסד ב-2010, הגישה בקשה לפשיטת רגל במרץ אשתקד בשל חובות של 2.9 מיליארד דולר. נוימן עצמו התפטר כבר בשנת 2019 מהחברה שהקים, לאחר שהנפקתה הראשונה כשלה. לאחרונה הציע לרכוש אותה מחדש ביותר מ-500 מיליון דולר.

באדיבות Flowבאדיבות Flow


"ערב הסעודית מציגה הזדמנות אדירה להשקיע במקום עם דינמיות וצמיחה", מסר אתמול דובר Flow לסוכנות הידיעות בלומברג. "אנו גאים להביא את המוצר שלנו לאזור ולעזור לתת מענה לצורך גדל והולך בשוק צומח".

כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אדם נוימןFlowWeWorkערב הסעודיתהשכרה לטווח ארוך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...