מנכ"ל רמ"י קוינט מכחיש הדיווח על מינויו ליו"ר רש"ת: "הצעות מכובדות מאוד רק שהן לא הוצעו"

על פי הדיווח הבוקר ב"כלכליסט", הועברה למנכ"ל רמ"י הצעה בנושא משרת התחבורה והוא נוטה לקבלה. עוד פורסם כי המועמד המוביל להחלפת קוינט הוא מנכ"ל משרד השיכון, יהודה מורגנשטרן. קוינט בתגובה למרכז הנדל"ן: "אלה הצעות מכובדות מאוד רק שהן לא הוצעו. ממשיכים במלוא המרץ לשווק ולפתח"

שיתוף הכתבה
מנכ"ל רמ" ינקי קוינט בפסגת ההתחדשות העירונית של מרכז הנדל"ן (נאו מדיה)מנכ"ל רמ" ינקי קוינט בפסגת ההתחדשות העירונית של מרכז הנדל"ן (נאו מדיה)

מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל (רמ"י), ינקי קוינט מכחיש את הדיווח הבוקר (ב') ב"כלכליסט", לפיו הוא צפוי לסיים בקרוב את תפקידו. על פי הדיווח קיבל קוינט משרת התחבורה מירי רגב לכהן כיו"ר רשות שדות התעופה והוא נוטה לקבלה. למרכז הנדל"ן נודע משיחות עם גורמים ברמ"י ובמשרד השיכון כי זמן רב ישנן שמועות באשר למהלך שפורסם. בתגובה לדברים מסר קוינט למרכז הנדל"ן: "אלה הצעות מכובדות מאוד רק שהן לא הוצעו. ממשיכים במלוא המרץ לשווק ולפתח".

על פי הדיווח בכלכליסט, קוינט קיבל הצעה נוספת, לכהן כמנכ"ל משרד ראש הממשלה במקומו של יוסי שלי, אולם קוינט נוטה לקבל את ההצעה לתפקיד ברשות שדות התעופה. על פי הפרסום, המועמד המוביל לתפקיד מנהל רמ"י במקומו של קוינט הוא מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון יהודה מורגנשטרן.

קוינט (51), עו"ד בהשכלתו, מונה למנהל רמ"י בדצמבר 2020 על ידי שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן. בתקופתו הגיעה רמ"י לתוצאות שיא בהיקף שיווקי הקרקעות ובהיקף ההכנסות לקופת המדינה, כאשר השיא היה בשנת 2022, אותה סיימה הרשות עם הכנסות בהיקף של 37 מיליארד שקלים ועסקאות חתומות לבניית למעלה מ-80 אלף יח"ד.

בינואר מונה קוינט ע"י השר דודי אמסלם לשמש במקביל גם כמ"מ מנהל רשות החברות הממשלתיות, זאת לאחר שבעבר כיהן כמנהל רשות החברות הממשלתיות במשרה מלאה. אתמול (א') המליצה ועדת האיתור לתפקיד על מינויו של רועי כחלון למנהל הקבוע של רשות החברות, והוא צפוי לתפוס את מקומו של קוינט.

מנכ"ל רמ"י מסר בתגובה לדברים: "אלה הצעות מכובדות מאוד רק שהן לא הוצעו. ממשיכים במלוא המרץ לשווק ולפתח".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ינקי קוינטמינויים בענף הנדל"ןרמ"ייהודה מורגנשטרן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...