שיהיה בהצלחה: האדריכלית אורית מרץ נבחרה לתפקיד מהנדסת העיר חיפה

אתמול (א') בחרה ועדת המכרזים של העירייה במרץ, אשר כיום משמשת כמהנדסת הוועדה המרחבית לתכנון ובניה מורדות הכרמל. תחליף בתפקיד את האדריכל אריאל וטרמן לאחר 19 שנות כהונה

שיתוף הכתבה
יונה יהב (אלעד מלכה, עיבוד תמונה: גביש מדיה)יונה יהב (אלעד מלכה, עיבוד תמונה: גביש מדיה)

האדריכלית אורית מרץ נבחרה לתפקיד מהנדסת העיר החדשה של עיריית חיפה. זאת לאחר שנבחרה אתמול (א') לתפקיד על ידי ועדת המכרזים של העירייה. היא תחליף בתפקיד את מהנדס העיר היוצא האדריכל אריאל וטרמן, שכיהן בתפקיד לאורך 19 שנה.

מרץ (57), תושבת חיפה, היא בעלת תואר שני בארכיטקטורה ובינוי ערים בהצטיינות מהטכניון. בשנים האחרונות עבדה כמהנדסת הוועדה המרחבית לתכנון ובנייה "מורדות הכרמל", החולשת על שלוש רשויות מקומיות – נשר, טירת כרמל ורכסים. קודם לכן, עבדה מרץ בעיריית חיפה כ-12 שנים כמנהלת היחידה לתוכניות אב ומדיניות במחלקה לתכנון עיר, שבה הייתה אמונה על הכנת תוכניות מדיניות, הכנת תב"עות (תוכניות בניין עיר), אישור תוכניות בינוי וכן ייצוג העירייה בוועדות התכנון השונות.

עוד ברקורד של מרץ מספר שנות עבודה במשרדי אדריכלים פרטיים, בהם ניהלה פרוייקטים של מבני ציבור, משרדים ומגורים ובהכנת בקשות להיתרים ותוכניות עבודה. 

ראש עיריית חיפה, יונה יהב אמר בעקבות הבחירה: "אני שמח לברך את אדר' אורית מרץ לרגל הצטרפותה לשרשרת הניהול הבכירה של עיריית חיפה, המונה כיום כ-50 אחוז נשים. אין לי ספק, כי ניסיונה ומקצועיותה הרבים ודאי יסייעו לה להצעיד את העיר קדימה וללא ספק ישפיעו באופן משמעותי על פיתוח העיר ועל שיפור איכות חיי תושביה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית חיפהאורית מרץאריאל וטרמןיונה יהב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...