מליסרון משתלטת על אביב ייזום: רוכשת את 50% הנוספים לפי שווי של 1.25 מיליארד שקל

החברה שבשליטת ליאורה עופר, השלימה את רכישת חלקם של האחים דורון אביב ודפנה הרלב ב"אביב ייזום", ורכשה מהם 50% תמורת 625 מלש"ח, רכישה שמשקפת עליית שווי של 44% לעומת רכישת 50% הקודמים לפני שנתיים

שיתוף הכתבה
מימין: דורון אביב, דפנה הרלב, אופיר שריד (קבוצת אביב)מימין: דורון אביב, דפנה הרלב, אופיר שריד (קבוצת אביב)

חברת הנדל"ן מליסרון , בשליטת ליאורה עופר ובניהולו של אופיר שריד, רוכשת  50% ממניות "אביב ייזום", מידי " קבוצת אביב ", בבעלות האחים דורון אביב ודפנה הרלב, תמורת 625 מיליון ש"ח (המגלמת שווי של 1.25 מיליארד ש"ח ל'אביב ייזום').

רכישה זו משקפת עליית שווי לעומת רכישת ה-50% הקודמים ביולי 22 לפי שווי של 836 מיליון שקל. עלייה של 44% בתוך שנתיים. כך דיווחה מליסרון הבוקר (יום ה') לבורסה. עם השלמת העסקה תחזיק מליסרון ב-100% ממניות החברה. הצפי להשלמת העסקה הוא 31 באוקטובר, בהתאם למילוי תנאים מקובלים, כמו אישור הממונה על התחרות ואישורים משפטיים.  

נכון למועד חתימת ההסכם, לאביב ייזום כ-3,600 יח"ד לשיווק באזור המרכז: תל אביב, גבעתיים, רמת גן, הרצליה וחולון. בין הפרויקטים המובילים: פרויקט ההסתדרות בגבעתיים, שחקים בהרצליה, מעוז אביב, חפץ חיים, טבנקין ורידינג בתל אביב ופרויקטים רבים נוספים ברמת גן.

קבוצת אביב הוקמה בשנת 1963, ובשנת 2010 הקבוצה הקימה את אביב ייזום שהתמקדה בפרויקטים של התחדשות עירונית באמצעות שתי זרועות, חברת "אביב אורבן", בשליטת ארז אביב וחברת "סער שקד" בשליטת גילי שקד וקובי סער ובכך הגדילה באופן משמעותי את צבר הפרויקטים של החברה.

דפנה הרלב אשר משמשת כמנכ"לית אביב ייזום תישאר בתפקידה לתקופה של עד שלושה חודשים ממועד השלמת העסקה ובהם תסייע בחפיפת מנכ"ל חדש לאביב ייזום, ואילו אופיר שריד ימשיך לכהן כיו״ר הדירקטוריון של אביב ייזום.

עסקה זו הינה המשך ישיר ליישום התוכנית האסטרטגית של מליסרון לגיוון הפעילות ומקורות ההכנסה שלה בעולמות הנדל"ן, ולחיזוק זרוע המגורים לצד זרוע המסחר והמשרדים. במסגרת ההסכם בין הצדדים התחייבה קבוצת אביב שלא תעסוק בשנים הקרובות בתחום ההתחדשות העירונית.

את העסקה ייצגו מטעם מליסרון עוה"ד כפיר ידגר, אורי הלר ושרון שטראוס ממשרד גורניצקי ושות', ומטעם קבוצת אביב עוה"ד ישראל שמעונוב, שמרית מלמן ממשרד שמעונוב ושות' וכן עוה"ד עופר נועם ושי נועם ממשרד ח. נועם ושות'. 

אופיר שריד מנכ"ל מליסרון : ״הרכישה היום של מלוא האחזקות באביב ייזום היא אבן דרך משמעותית בחיזוק ופיתוח זרוע המגורים של מליסרון. המוניטין והניסיון הרב של אביב ייזום לצד העוצמה, היכולות והניסיון המקצועי של מליסרון יזניקו קדימה את פעילותה של אביב ייזום בדרכה להיות מהחברות המובילות בתחום הייזום והבנייה למגורים וההתחדשות העירונית בישראל. אני מודה לדורון אביב ודפנה הרלב שהובילו והצעידו את אביב ייזום בהצלחה רבה ובמקצועיות עד היום, ועל העבודה המשותפת בשנתיים האחרונות". 

דורון אביב ודפנה הרלב אמרו היום: "אנו מודים לחברת מליסרון ולעומדים בראשה, ליאורה עופר ואופיר שריד ומאחלים לחברה המשך הצלחה ושגשוג רב . כמו כן אנו מודים ליריב פילוסוף ממשרד גיזה זינגר אבן ולמשרדי עוה"ד ממשרד גורניצקי ושות', משרד שמעונוב ושות' ומשרד ח. נועם ושות' וכן  לצוות העובדים המסור של החברה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דורון אביבדפנה הרלבקבוצת אביב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...