אאורה זכתה במכרז דיירים: תבנה כ-1,200 דירות במרכז קריית מוצקין

כך דיווחה החברה לבורסה. במתחם, המתפרס על פני 17 דונם ברחוב החשמונאים, 236 דירות ותיקות המיועדות לפינוי. "עם בחירתה של החברה על ידי הדיירים, תנהל החברה מו"מ להגיע להסכם מלא ולאחריו תתחיל להחתים את הדיירים הוותיקים על הסכם פינוי בינוי"

שיתוף הכתבה
מנכ"ל ובעלי אאורה, יעקב אטרקצ'י (ראובן קפוצינסקי)מנכ"ל ובעלי אאורה, יעקב אטרקצ'י (ראובן קפוצינסקי)

חברת אאורה זכתה במכרז דיירים לביצוע פרוייקט פינוי-בינוי בקריית מוצקין, במסגרתו עתידות להיבנות על פי הערכת החברה כ-1,180 דירות חדשות לצד שטחי מסחר, ומבני ציבור. כך דיווחה החברה אתמול (ב') לבורסה. את הפרויקט עתידה החברה לבצע ברחוב החשמונאים 40-62 שבאזור לב העיר, על שטח של כ-17 דונם, בו ניצבות כיום 236 יח"ד קיימות, שיפונו במסגרת הפרויקט.

בהודעה לבורסה ציינה החברה כי "עם בחירתה של החברה על ידי הדיירים, תנהל החברה מו"מ להגיע להסכם מלא ולאחריו תתחיל להחתים את הדיירים הוותיקים על הסכם פינוי בינוי . בנוסף, החברה תפעל בתאום עם עיריית קריית מוצקין לקידום תכנית בניין עיר (תב"ע) חדשה לפרויקט, וכן תפעל להכרזת הפרויקט כמתחם פינוי-בינוי במסלול מיסוי.

הפרויקט במוצקין מצטרף לשורה של מכרזי פינוי-בינוי שבהם זכתה החברה לאחרונה, בהם פרויקט לבנייה של 700 דירות באילת, ביוני האחרון, ופרויקט בהיקף של כ-500 דירות בבת ים. לאחרונה פורסמו הדוחות הכספיים של החברה לרבעון השני ולפיהם הרווח הנקי של של אאורה  במחצית הראשונה של 2024, הסתכם בכ-208 מיליון שקל, עליה של 332% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

עוד עולה מתוך הדוח כי מתחילת השנה מכרה אאורה 530 דירות תמורת כ-1.5 מיליארד שקל (כולל מע״מ), יותר מפי 2 בהשוואה לכל שנת 2023, בה נמכרו 252 דירות. עוד עדכנה אז החברה כי 13 פרויקטים ביוזמתה, בהיקף של כ-6,200 דירות, צפויים בשנה הקרובה להתחיל בשיווק וביצוע.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהמכרז דייריםקריית מוצקין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...