ב-158 מלש"ח: מכלול מימון תלווה פרויקט התחדשות של אגם שביט ברובע 4 בת"א

במסגרת הפרויקט צפויה אגם שביט שבבעלות עו"ד אביב טסה לבנות 24 דירות ב-8 קומות ברח' פרופ' שור הסמוך לאבן גבירול ולפנקס, במקום 15 יח"ד כיום. הדיירים יזכו בממ"ד, תוספת של כ-7 מ"ר לשטח הדירה, מרפסת, מחסן וחניה תת קרקעית

שיתוף הכתבה
עו"ד אביב טסה על רקע הדמיית הפרויקט (אלכסנדר סורל, זית לב אדריכלים)עו"ד אביב טסה על רקע הדמיית הפרויקט (אלכסנדר סורל, זית לב אדריכלים)

חברת ההתחדשות העירונית אגם שביט, המתמחה במגורי יוקרה, חתמה השבוע על עסקת ליווי עם חברת האשראי החוץ בנקאי מכלול מימון, עבור פרויקט ליד כיכר המדינה שאותו היא מבצעת ברובע 4 בתל אביב -  בהיקף של כ-158 מיליון שקל.

הפרויקט ממוקם בלב תל אביב ברחוב פרופ' שור, בסמוך לצירי תנועה עירוניים מרכזיים של רחובות אבן גבירול ופנקס ובמרחק הליכה מכיכר המדינה. במסגרת הפרויקט צפוי בניין בן 3 קומות ו-15 דירות להיהרס לצורך בניית בניין בן 8 קומות וכ-24 יח"ד. התמורה לכל דייר בבניין היא ממ"ד, תוספת של 4-11 מ"ר  לשטח הדירה (בממוצע 7 מ"ר), 12 מ"ר מרפסת, 5 מ"ר מחסן וחניה בחניון תת קרקעי. הדירות שיוצעו למכירה הן בגודל בין 3-5 חדרים, והן כוללות מיני פנטהאוזים וכן פנטהאוזים עם 4 כיווני אוויר ובגדלים של עד 168 מ"ר.

עו"ד אביב טסה , בעלי חברת אגם שביט: ”הקשר שלנו עם מכלול מבוסס על אמון ושותפות שמתאפשרים הודות לתוצאות עבר מוכחות. הסכם הליווי בעת הנוכחית היא הבעת אמון איתנה בחשיבות הפרויקט לאזור".

איילת רוסק, מנכ"לית מכלול נדל"ן: ״במכלול, אנו רואים בהתחדשות העירונית לא רק צורך דחוף אלא גם הזדמנות אסטרטגית להניע את הענף קדימה. תפקידנו המרכזי הוא להעניק ליזמים את התשתית האיתנה ביותר לצמיחה ולהתפתחות, ואנו בטוחים כי באמצעות יצירתיות ותהליך ליווי קפדני ומדויק, נמשיך לראות פרויקטים מרשימים כמו זה".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אגם שביטמשרד עו"ד אביב טסהמכלול מימוןאיילת רוסקרובע 4תמ"א 38
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...