מינוי חדש ברמ"י: נחמיה ון דייק יכהן כמנהל מרחב חיפה במקום אילן דגני

ון דייק (47) עובד ברמ"י מזה כשנה, ולפני כן היה יועץ משפטי של הוותמ"ל ושל הוועדה המחוזית ת"א. במסגרת התפקיד החדש ינהל את מרחב חיפה, את כל קו החוף של ישראל, מחדרה וצפונה

שיתוף הכתבה
נחמיה ון דייק (דוברות רמ"י)נחמיה ון דייק (דוברות רמ"י)

נחמיה ון דייק (47) מונה אתמול בפועל למנהל מרחב חיפה ברשות מקרקעי ישראל (רמ"י), במקומו של אילן דגני, שכיהן בתפקיד מ-2021 ויעבור לתפקיד בכיר אחר. ון דייק מכהן כשנה ברמ"י בתפקידים מנהל אגף בכיר אסטרטגיה, תכנון ומדיניות וראש מטה המנכ"ל.

במסגרת תפקידים אלו עסק בנושאים רבים החל מטיפול בפניות ציבור, הכנת תוכניות עבודה, ועד ממשקים בתוך הממשלה, ועולם העסקים. כמו כן טיפל באירועים אסטרטגיים כמו פינוי מחנות צבאיים, הסכמי פינוי כלכליים, נמלים וכל מה שקשור בניהול הקרקע בראייה אסטרטגית.

לפני כן במשך שש שנים היה יועץ משפטי של הוועדה הארצית לתכנון מתחמים מועדפים לדיור (הוותמ"ל) וכיהן כשנה אחת כיועץ משפטי של הוועדה המחוזית תל אביב. לפני כן  במשך 12 שנה היה בבנקאות ובעולם העסקי, ב-HSBC ולפני כן בלאומי.

ון דייק הוא עורך דין בהשכלתו, עם תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במינהל עסקים בהתמחות במימון גם כן מאוניברסיטת בר אילן. 

במסגרת התפקיד החדש ינהל את מרחב חיפה, את כל קו החוף של ישראל, מחדרה וצפונה. לדבריו "מדובר במרחב משמעותי וחשוב עם פוטנציאל צמיחה בשל כל מיני תוכניות, למשל תמ"א 75, של פינוי מפרץ חיפה המאוד משמעותי".

יש דברים שאתה רוצה לקדם?
"עדיף לא להצהיר הצהרות בשלב זה. ארצה לקדם את הפיתוח אבל צריך ללמוד את החומר לפני שמצהירים על המטרות". 

איך הגעת לעולם הנדל"ן?
"בבנקאות עסקתי המון בנדל"ן בצד המימוני. בשלב מסוים הרגשתי שצריך שינוי, וניגשתי למכרז לוותמ"ל. לא היה לי הרבה רקע בתכנון ובנייה, היה לי רקע כללי ונשאבתי לתוך זה. המעבר לרמ"י זה ניצול של יתרון יחסי, להביא לידי ביטוי את הידע הקודם, לא כיועץ משפטי אלא כמי שמייצר את העסקאות. כיועץ משפטי אתה יותר מגיב, ובתפקיד שעשיתי  בשנה אחרונה אתה יותר יוזם".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רמ"ימינויים בענף הנדל"ןרשות מקרקעי ישראל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...