כמה שעות אחרי שהחלה: הסתיימה שביתת המנופאים בעקבות הגעה להבנות

יו"ר הסתדרות עובדי הבניין, התשתיות והתעשיות הנלוות הודיע על הקפאת שביתת המנופאים לאלתר, בעקבות  הגעה להבנות לקיום שיחות לקראת חתימה על הסכם קיבוצי בשבועות הקרובים

שיתוף הכתבה
מנוף (צילום: חי דימיטרי)מנוף (צילום: חי דימיטרי)

אחרי כמה שעות בלבד- הסתיימה שביתת המנופאים שהחלה היום (ה'). יו"ר הסתדרות עובדי הבניין, התשתיות והתעשיות הנלוות, יצחק מויאל, הודיע על הקפאת שביתת המנופאים לאלתר וחזרה מיידית לעבודה, זאת בעקבות  הגעה להבנות לקיום שיחות לקראת חתימה על הסכם קיבוצי בשבועות הקרובים, ועד ל-15 לספטמבר. 

את ההודעה מסר מויאל במהלך כנס החירום שהתקיים היום, בו השתתפו כ-500 מנופאים. הכנס התקיים בצל השביתה שהוכרזה אמש בשל הסחבת לדברי המנופאים במו"מ לחידוש נספח ההסכם הקיבוצי, שלא תוקן כבר 7 שנים, לכ-2,000 העובדים בענף בנושא קביעת מנגנונים לעיגון ואכיפת הוראות בטיחות באתרים על ידי חברות כח אדם.

יו"ר ועד המנופאים הארצי רועי ויינשטיין: "מודה למנופאים אשר הביעו תמיכה במאבק, ולאור העובדה שהגיעו מאות מנופאים לכנס הוא יצליח וזה רק בזכותכם. הדרישות שלנו לשמירה על חיי העובדים, לשפר את תנאי העבודה ולקבל תגמול מתאים על עבודתנו הקשה. אנו מקבלים על עצמנו להפסיק את השביתה בהתאם לבקשת ההסתדרות, כדי להגיע להסכמות במהלך חודש ספטמבר. במידה ולא יענו דרישתנו נשקול את צעדינו יחד עם ההסתדרות".

התאחדות הקבלנים בוני הארץ: "אנחנו שמחים כי הסתדרות עובדי הבנין וועד המנופאים התעשתו וסיימו את השביתה המיותרת שעלתה למשק כספים רבים, שכן כאמור מעולם לא סירבנו להיפגש ולדון עימם. הנושא של הצלת חיי אדם ומניעת תאונות עבודה תמיד היו נר לרגלינו בהתאחדות הקבלנים בוני הארץ. אנו מצפים כי הוועד הארצי של המנופאים אכן יגיע למפגשים אלו בנפש חפצה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שביתהאיגוד המנופאיםמנוףההסתדרותהתאחדות הקבלנים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...