תמורת כ-61 מלש"ח: מגדל תרכוש 49% מפרויקט של דמרי להשכרה ארוכת טווח בפ"ת

מגדל ביטוח ופיננסים חתמה על הסכם רכישה ושיתוף עם י.ח דמרי, בפרויקט שיכלול 339 יח"ד להשכרה ארוכת טווח בשכונת סירקין. 50% מהדירות יהיו בשכירות מפוקחת מוזלת ו-50 בשוק החופשי. עוד יכלול הפרויקט 2,000 מ"ר למסחר ותעסוקה

שיתוף הכתבה
יגאל דמרי, ארז מגדלי, על רקע הדמיה של הפרויקט בסירקין (משה עמר, ניקולה וסטהפל, סנאפצט רועי כהן)יגאל דמרי, ארז מגדלי, על רקע הדמיה של הפרויקט בסירקין (משה עמר, ניקולה וסטהפל, סנאפצט רועי כהן)

מגדל ביטוח ופיננסים חתמה על הסכם רכישה ושיתוף עם חברת י.ח דמרי, במסגרתו תרכוש מגדל 49% מהזכויות  להקמת והפעלת פרויקט שכירות ארוכת טווח של החברה, בשכונת סירקין בפתח תקווה, תמורת כ-61 מיליון ש"ח. הפרויקט יכלול 339 יחידות דיור להשכרה ארוכת טווח (50% שכירות מפוקחת מוזלת ו-50% במחירי השוק החופשי), כ-2,000 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה, מבני ציבור ועוד.

ההסכם בין דמרי למגדל מגיע לאחר שדמרי זכתה בפברואר 2023 במכרז של דירה להשכיר בשכונת סירקין בפ"ת, בה מתוכננת שכונה חדשה שתכלול כ-700 יחידות דיור, כולן מיועדות להשכרה ארוכת טווח. הפרויקט יכלול גם שטחי מסחר ותעסוקה בשטח של כ-2,170 מ"ר. עבור הזכייה במתחם, שילמה החברה סך כולל של כ-111 מיליון שקל בתוספת מע"מ.

באפריל האחרון פורסם במרכז הנדל"ן על תחילתו של משא ומתן בין חברת דמרי למגדל. מדובר בשלב הראשון באסטרטגיה של מגדל להגדיל את תיק הנדל"ן להשכרה. לפי הערכות בשוק ההון וענף הנדל"ן, מדובר בהשקעות שהיקפן הכולל עשוי להגיע לכמיליארד שקל.  כמו כן, מגדל ניהלה  מו"מ עם אלקטרה מגורים לרכישת 20% מהחברה תמורת 250 מיליון שקל, זאת לאחר שרכשה עם הפניקס 5.5% מהחברה תמורת 120 מיליון שקל יחדיו והגדילה את אחזקתה למעל 7%. בעל השליטה ומנכ"ל י.ח דמרי 

בעל השליטה ומנכ"ל י.ח דמרי, יגאל דמרי: "מדובר בהבעת אמון מהותית של גוף מוסדי מוביל בישראל בשוק השכירות ארוכת הטווח ובחברת דמרי בפרט. אנו מאמינים שיש בשוק ההשכרה ארוכת הטווח פוטנציאל לבשורה אמיתית למשק הישראלי, ורואים בו חיזוק לתחום המגורים אותו דמרי מובילה. נמשיך לבחון הזדמנויות עסקיות בתחום".

ארז מגדלי, מנהל חטיבת ההשקעות במגדל ביטוח ופיננסים: "אנחנו שמחים מאוד על יציאה לדרך משותפת עם דמרי. אנו משקיעים מזה תקופה בשכירות ארוכת טווח בסקטור המגורים בעיקר בארה"ב. תחום זה תפס תאוצה בשנים האחרונות גם בישראל ומגדל ממשיכה להגדיל ולהרחיב את פעילותה בזירה המקומית, מתוך ראיית פוטנציאל משמעותי להמשך התפתחותו ולביקושים גבוהים לדירות להשכרה לטווח ארוך בישראל. שילוב היותה של מגדל שחקנית מובילה בהשקעות נדל"ן, לצד המומחיות שפיתחה בייזום בפרויקטים בישראל, תביא להערכתנו למצב בו העסקה הנוכחית תהווה בסיס לעסקאות משותפות שלנו בעתיד".

מגדל יוצגה בעסקה על ידי עוה"ד גילי ריזל וליאור דרימר ממשרד פירון. דמרי יוצגה ע"י עוה"ד דורון שחם, ליאור קורן ויהל באומל ממשרד עוה"ד ארנון, תדמור – לוי. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דמרימגדלהשכרה ארוכת טווחי.ח דמרידירה להשכיר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...