תוכנית פינוי-בינוי של שלמה מגורים ל-140 דירות באזור תידון בוועדה המחוזית

ע"פ התוכנית ברחוב קפלן באזור, ייהרסו 38 דירות וייבנו 3 בניינים, כולל מגדל בן 20 קומות. מגישת התוכנית היא חברת שלמה מגורים מקבוצת שלמה, באמצעות חברת YBDI שמנהלת את הפרויקט

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט באזור (גל& מצליח ארכיטקטים)הדמיה של הפרויקט באזור (גל& מצליח ארכיטקטים)

הוועדה המחוזית בתל אביב תדון בהפקדת תוכנית התחדשות עירונית באזור, להקמת 138 דירות במקום 38 קיימות. מגישת התוכנית היא חברת "שלמה מגורים" מקבוצת שלמה, בעלי חברת השכרת הרכב שלמה SIXT, באמצעות יוסי בר דוד, מנכ"ל ומייסד חברת YBDI העוסקת בהתחדשות עירונית. התוכנית אושרה בוועדה המקומית ונקלטה כעת לדיון בוועדה המחוזית. 

על פי התוכנית ברחוב קפלן 9-11-13, ייהרסו 38 יח"ד בשלושה בניינים בני 3 קומות ובמקומם יבנו 138 יח"ד בשלושה בניינים: שני בניינים בבניה מרקמית בני 9 קומות כל אחד מעל קומת מסחר של 700 מ"ר, ומגדל אחד בן 20 קומות. כמו כן, במתחם יבנה מרתף בין שלוש קומות שיכלול חניות, אזורי שרות ומחסנים. 

על הסכמי פינוי בינוי חתמו 36 מבעלי הדירות מתוך 38 במתחם (95%). הדיירים ייקבלו תמורת הדירה שתיהרס דירה חדשה בתוספת של 20 מ"ר. עורכי התוכנית הם הארכיטקטים ורד אלנבוגן-מצליח וקובי גל.

יוסי בר דוד: "ראשית תודתי לבעלי הזכויות על האמון בחברות שלמה מגורים ובנו קבוצת YBDI, החברה המנהלת את הפרויקט תכנונית וקניינית. אני מבקש להודות לצוות הבדיקה בוועדה המחוזית תל אביב וצוות היועצים בפרויקט בניהול משרד אדריכלים גל-מצליח, על מהירות התגובה שאפשר את קליטת התוכנית בזמן שיא של 14 חודשים". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזורהוועדה המחוזית תל אביבפינוי בינוי YBDIיוסי בר דוד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...